سردار کارگر در شیراز:

ورود جناحی به موضوع دفاع مقدس، خیانت است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: هر کس در دفاع مقدس ورود جناحی داشته باشد، خیانت کرده است.
کد خبر: ۳۷۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵ - 30December 2014

ورود جناحی به موضوع دفاع مقدس، خیانت است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شیراز، سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور در آیین تودیع و معارفه مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان فارس در شیراز اظهار داشت: هر کس در دفاع مقدس ورود جناحی داشته باشد، خیانت کرده است.

وی با تاکید به نقش ارزنده زنان در دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس متعلق به همه اقشار، گروهها و مذاهب در ایران اسلامی است. پس همه مسئولین باید در نشر این ارزشها همت کنند.

سردار کارگر گفت: دفاع مقدس گنج است و این گنجینه، گنجیاب میخواهد. ما نتوانستهایم تاکنون از این گنجینه بهرهبرداری مناسبی داشته باشیم.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ضمن بیان اینکه دفاع مقدس در یک محدوده زمانی تعریف نمیشود، بلکه در یک امتداد زمانی تعریف میشود، افزود: پیروز واقعی دفاع مقدس، مردم بودند و پیروز حماسه ۹دی هم مردم بودند. در دفاع مقدس، مردم به فرمان امام راحل(ره) از اسلام و جمهوری اسلامی و حیثیت ایرانی دفاع کردند و در ۹دی، به رهبری مقام معظم رهبری(مدظله) از نظام اسلامی و تمامیت ایران دفاع کردند.

لازم به ذکر  است در این برنامه، حسن خلیلی مدیر سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس به تشریح عملکرد ۶ساله خود پرداخت و سردار سرتیپ دوم خداداد ابراهیمی به مدیریت جدید این نهاد معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار