آیت الله ایمانی:

دغدغه‌ همه مردم فارس در سال‌های دفاع مقدس، جنگ بود

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: ما وظیفه داریم آثار ۸سال دفاع مقدس را که خدا به ما ارزانی داشته است، نگه داریم و اگر نتوانیم این ارزش‌ها را به نسل‌های بعد برسانیم، به عنوان کسانی که نتوانستند از خون شهدایشان پاسداری کنند، در تاریخ شناخته می‌شویم.
کد خبر: ۳۷۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳ - 30December 2014

دغدغه‌ همه مردم فارس در سال‌های دفاع مقدس، جنگ بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شیراز، آیت الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس در دیدار مسئولین کشوری و استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با وی اظهار داشت: دفاع مقدس، مسالهای است برای دین، مکتب، مذهب و ایران، و از هر صنف و قبیلهای که هستند، مبارک و میمون است، چرا که همه ملت ایران در این دفاع حضور داشتند، از هر گروه، دسته و تشکلی.

امام جمعه شیراز گفت: نگاهی به آمار شهدا از اصناف، گواه این مطلب است و به عنوان یک امر فراجناحی در جامعه مطرح بوده و هست. همانگونه که شهدا در طول تاریخ از همه افکار و اندیشهها برتر و بالاترند. شهدا مربوط به دین و اسلام، منهای همه رنگها و تعلقاتند.

وی تاکید کرد: استان فارس، یکی از استانهایی است که در عرصه دفاع مقدس خوش درخشید و در آن دوران، مجموعههای عظیمی از فرزندان این استان، در قسمتهای مختلف جبهه حضور داشتند. جمله رهبر معظم انقلاب(مدظله) در دیدار با مردم فارس که اشاره فرمودند: "عدد ۱۴هزار و ششصد شهید، با احتساب جانبازان و رزمندگان، یعنی تمام مردم فارس در جنگ، درگیر بودهاند و دغدغه جنگ را داشتهاند." این تعبیر عجیبی است که همه مردم استان توجه و دغدغه شان جنگ بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: این عدد و رقم، نشان دهنده حضور مستمر و چشمگیر همه مردم بوده و نکته قابل ملاحظه، تداوم این حرکت است. امروز فرزندان این استان در نقاط مرزی در درگیری با گروهکهای مسلح و اشرار حضور دارند و امروز هم شاهد شهادت سه تن از فرزندان این آب و خاک در مبارزه با اشرار هستیم.

آیت الله ایمانی ضمن تشکر و قدردانی از مدیر کل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان فارس و آرزوی توفیق برای مدیر کل جدید افزود: امیدواریم که این مجموعه ارزشی که به حق تاثیر عظیمی در نگهداری آثار دفاع مقدس دارد، و به ویژه در اردوی راهیان نور که نسل جدید را با فضا و فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس آشنا میکند، عاملی باشد که نسلهای آینده جبهه و جنگ و شهدا را فراموش نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار