در دیدار سردار «کارگر» با تولیت آستان قدس رضوی مطرح شد؛

حمایت آستان قدس از احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان خراسان رضوی

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس در دیدار با حجت­‌الاسلام و المسلمین «احمد مروی» خواستار سرمایه‌­گذاری آستان قدس رضوی در راستای احیای موزه استکبارستیزی در صحرای طبس شد.
کد خبر: ۳۷۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶ - 11December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس امروز (چهارشنبه) با حجت­‌الاسلام و المسلمین «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی در مشهد دیدار کرد.

سردار کارگر در این دیدار ضمن تشکر از تولیت آستان قدس رضوی، ایجاد موزه­‌های دفاع مقدس در تمام استان­‌ها را یکی از مأموریت‌­های مهم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس عنوان کرد و نبود موزه دفاع مقدس در استان خراسان رضوی را یک نقیصه دانست.

وی در ادامه به حضور بیش از 30 میلیون زائر بارگاه منور رضوی در مشهدالرضا و هدایت­‌بخشی از این زوار جهت بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس در کنار تشرف به حرم حضرت رضا (ع) اشاره کرد و حمایت آستان قدس رضوی را با در نظر گرفتن ضوابط و مقررات، از احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خواستار شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس احیای موزه بین­‌المللی استکبارستیزی را در محل صحرای طبس به منظور به نمایش گذاشتن شکست ذلت بار آمریکا تحت نظر موزه ملی جنگ جزو مأموریت‌­های در دست اقدام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس دانست و خواستار سرمایه­‌گذاری آستان قدس رضوی برای حفظ هویت این موزه شد.

همچنین در این دیدار، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی به تعأملات اداره­‌ کل حفظ آثار دفاع مقدس استان با بخش‌­های مختلف آستان قدس رضوی اشاره و تداوم این ارتباط را ضروری دانست.

سردار یوسفعلی‌زاده با اشاره به عقب‌­ماندگی استان خراسان رضوی در احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس، خواستار حمایت آستان قدس رضوی از ساخت مسجد امام رضا (ع)، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی شد.

در این دیدار تولیت آستان قدس رضوی در سخنانی موافقت خود را برای ساخت و تکمیل مسجد و مرکز رفاهی اعلام کرد.

وی ضمن استقبال از درخواست مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی برای کمک در زمینه احداث مسجد امام رضا (ع) وعده داد در آینده نزدیک از مجموعه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس که در حال ساخت می­‌باشد بازدید و اوامر مقتضی را به مراجع ذیربط ابلاغ کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار