حضور مرکز فرهنگی دفاع مقدس فارس در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس

برای نخستین بار مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فارس در راستای معرفی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان و گردشگری حوزه دفاع مقدس در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس در بین 140 شرکت در شیراز حضور یافت.
کد خبر: ۳۷۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ - 18December 2019

حضور مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس از روز گذشته با حضور 140 شرکت و 100 غرفه از 27 استان کشور در نمایشگاه بین المللی شهرک گلستان شیراز شروع به کار کرد که مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان فارس به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس این استان برای نخستین بار در این نمایشگاه حضور دارد.

غرفه موزه دفاع مقدس در سالن حافظ قرار دارد و هدف از حضور غرفه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس فارس در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس، معرفی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و یادمان های شهدای گمنام و دفاع مقدس در سطح استان به عنوان گردشگری ایثار در این دوره از نمایشگاه است.

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس فارس به لحاظ قرار گرفتن در مجاورت اماکن تاریخی و گردشگری شهر شیراز از جمله حرم مطهر شاهچراغ (ع)، حرم مطهر سید علاالدین حسین (ع)، موزه تاریخ طبیعی استان، خانه زینت الملک، باغ قوام و ... ظرفیت جدیدی جهت گردشگران داخلی و خارجی به وجود آورده است.

این نمایشگاه که از روز سه شنبه 26 آذر شروع شده است به مدت 4 روز ادامه دارد که ساعت بازدید از این نمایشگاه ساعت 16 الی 22 است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها