نماینده ولی فقیه در استان مازندران تأکید کرد؛

ضرورت حرکت جهادی در برخورد با اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» بر ضرورت حرکت جهادی در برخورد با اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد.
کد خبر: ۳۷۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ - 21December 2019

ضرورت حرکت جهادی و استشهادی در برخورد با اعتیاد و مبارزه با مواد مخدربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران امروز در دیدار با سردار «اسکندر مومنی» دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اظهار خوشحالی و رضایت از وضعیت مطلوب امنیت مازندران در کشور، از اعتیاد به عنوان بلای خانمانسوز یاد کرد و بر ضرورت از بین بردن آن در همه جای کشور که زمینه فروپاشی خانواده‌ها را باعث شده تأکید کرد.

وی یکصدایی و یک نگاهی ستاد مبارزه با مواد مخدر نسبت به بقیه سازمان‌ها را فرصت خوبی برای ریشه‌کنی اعتیاد برشمرد و گفت: همچنین از هماهنگی و مشارکت این ستاد با سازمان‌ها و نهادها و تجربیات مطلوبی که دنیا در این زمینه داشت، استفاده کنیم.

محمدی لائینی ادامه داد: جمهوری اسلامی هم می‌تواند در این راستا به دنیا کمک کند چون محل ثقل مواد مخدر در ایران است و دنیا باید قدردان جمهوری اسلامی باشد چرا که با تحریم‌های ناجوانمردانه باز هم در مبارزه با مواد مخدر ایستاده‌ایم.

امام جمعه ساری از وجود ۲۸۰‌ میلیون معتاد در جهان خبر داد و با بیان اینکه باید دنبال راهکار مناسب برای باید نابودی ریشه‌های مبارزه با مواد مخدر باشیم، گفت: در این راه نیازمند لوازم و امکانات مشخص برای صیانت از افراد هستیم.

محمدی لائینی ضمن تقدیر از سردار مومنی، بر ضرورت حرکت جهادی و استشهادی در این زمینه تأکید کرد و با بیان اینکه هر چه در فرهنگ ضعیف‌تر باشیم بلای اعتیاد بیشتر دامن ما را خواهد گرفت، متذکر شد: با روشنگری و بالا بردن فرهنگ دینی به مبارزه غیرمستقیم با موادمخدر برویم و باید با دولت‌های کشورهای شرقی بیشتر تعامل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها