حسینی‌پور در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«احد گودرزیانی» در فضای رسانه‌ای تاثیراتی زینب گونه داشت

رئیس خانه کتاب باتاکید بر تاثیرگذاری فعالیت‌های رسانه‌ای مرحوم احد گودرزیانی، جانباز دوران دفاع مقدس، نویسنده و از روزنامه‌نگاران با اخلاق حوزه ادبیات پایداری گفت: فعالیت‌های خبری مرحوم گودرزیانی بخاطر تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت حرکتی زینب گونه است.
کد خبر: ۳۷۵۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ - 22December 2019

«نیکنام حسینی‌پور» رئیس خانه کتاب در حاشیه مراسم تشییع مرحوم احد گودرزیانی، جانباز دوران دفاع مقدس، نویسنده و از روزنامه‌نگاران با اخلاق حوزه ادبیات پایداری درخصوص فعالیت‌ها این نویسنده و هنرمند انقلابی اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های عمده مرحوم گودرزیانی در خبرگزاری کتاب ایران و در بخش دفاع مقدس آن بوده است که به‌نوعی خودشان این بخش را تاسیس و راه‌اندازی کرده بودند.

وی گفت: تاسیس بخش‌های دفاع مقدس در رسانه‌ها، ادامه‌دار بودن فعالیت‌ها و تربیت نسل خبرنگاران از جمله خدماتی بود که مرحوم احد گودرزیانی بدون هیچ چشم‌داشتی در این راه تلاش کردند و تجریبات ارزشمند سال‌ها فعالیت کاری خود را در اختیار نسل جوان قرار می‌داد تا نسل جوان از مخزن داشته‌های وی استفاده کنند که این هنری است که در بین ایرانیان کم دیده می‌شود.

رئیس خانه کتاب افزود: افراد بزرگ کمی وجود دارند که حاضر باشند تجربیات سال‌ها تلاش خود را به راحتی در اختیار دیگران قرار دهند که این روحیه مرحوم احد گودرزیانی نشان دهنده بزرگ‌منشی ایشان بوده است. حضور خبرنگاران جوان در مراسم وداع با مرحوم وی نشان می‌دهد که فعالیت این روزنامه‌نگار تاثیرگذار بوده است.

حسینی‌پور به فعالیت‌های رسانه‌ای مرحوم احد گودرزیانی در عرصه ادبیات پایداری اشاره و تاکید کرد: فعالیت‌های خبری مرحوم گودرزیانی بخاطر تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت، حرکتی زینب گونه است چراکه دفاع مقدس یک حرکت عظیم در راستای عاشورای حسینی بود که همه ما نیز مسوولیت داریم ادامه دهنده آن باشیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها