بازدید استاندار قم از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان

استاندار قم و جمعی از مسئولان استان امروز از مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان بازدید کردند.
کد خبر: ۳۷۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰ - 22December 2019

بازدید استاندار قم از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «بهرام سرمست» استاندار قم به همراه معاونان خود، «مرتضی حیدری» فرماندار قم و جمعی از مسئولان شهرداری و سایر دستگاه‌های استان از پروژه در حال احداث مرکز فرهنگی و موزه انقلای اسلامی و دفاع مقدس استان قم بازدید و سپس به منظور بررسی آخرین اقدامات در آستانه افتتاح پروژه در جلسه‌ای با حضور مسئولان شهرداری و پیمانکار مربوطه شرکت کردند.

همچنین «دانشی» معاون سازمان موزه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز توضیحاتی پیرامون موزه آرایی و سناریو‌های مطرح در مورد چیدمان موزه بیان کرد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه تخصیص و جذب اعتبارات و پیشرفت فیزیکی موزه ارائه کرد.

همچنین مسئولانی از شهرداری و سایر دستگاه‌های مرتبط برنامه‌ها و اقدامات خود را در راستای تسریع در امر محوطه سازی، ساخت آمفی تئاتر، ساختمان موزه، مباحث محتوایی و زیرساخت‌ها بیان کردند.

به گفته حجت الاسلام لقمانپور، پروژه مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم از سال ۹۲ آغاز شده و با تخصیص بودجه‌های ملی، استانی و مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم، حدود ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار است فاز نخست آن دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار