دهقانی:

حمایت برخی کشورهای غربی عامل رشد تروریسم در غرب آسیا است

معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه حمایت برخی کشورهای غربی را عامل رشد تروریسم در غرب آسیا دانست.
کد خبر: ۳۷۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷ - 25December 2019

حمایت برخی کشورهای غربی عامل رشد تروریسم در غرب آسیا استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، غلامحسین دهقانی معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه که به منظور انجام رایزنی‌های دوجانبه به مسکو سفر کرده، امروز (چهارشنبه) با «الگ سیرومولوتوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه در امور مقابله با تروریسم دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این ملاقات طرفین با رضایتمندی از روند رو به رشد همکاری‌های دوجانبه و بین‌المللی در عرصه‌های مختلف از جمله در زمینه مقابله با تروریسم به‌ویژه در سوریه، راه‌های ارتقای همکاری بین دو کشور در این خصوص را بررسی کردند.

طرفین همچنین بر لزوم حفظ هوشیاری امنیتی و اطلاعاتی برای شناسایی روندهای جدید و مقابله با فعالیت گروه‌های تروریستی و حامیان آنها تاکید کردند.

معاون حقوقی و بین‌المللی وزیر خارجه کشورمان همچنین حمایت پنهان و آشکار از گروه‌های تروریستی توسط برخی کشورهای غربی و برخی کشورها در منطقه را عامل اصلی رشد و گسترش تروریسم و افراط‌گرایی به‌ویژه در منطقه آسیای غربی دانست و بر ضرورت تقویت همکاری‌ها و تبادل نظر منظم بین دو کشور در این زمینه تاکید کرد.

الگ سیرومولوتوف معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه نیز در این دیدار از برخورد دوگانه برخی از کشورهای جهان در تعریف و مقابله با تروریسم انتقاد و خواستار تداوم همکاری های سازنده و مثمر ثمر بین دو کشور مسائل امنیتی شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار