گام دوم/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

گام دوم انقلاب در سایه اراده مصمم پاسداران محقق خواهد شد

سردار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» با تاکید بر اینکه پاسداران در گام دوم انقلاب باید همچون گذشته پیش‌­روندگی و پیش‌­برندگی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند، گفت: گام دوم انقلاب اسلامی به اراده­ پاسداران پیوند خورده است.
کد خبر: ۳۷۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ - 26December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع­‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی در مراسم میثاق پاسداری، ویژه پاسداران جدید­الورود سپاه امام رضا(ع) که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی گام­‌های بلندی را در 40 سال اول برداشته و در برابر تهدیدات و توطئه­‌های سخت نظام سلطه ایستادگی کرده است و این رویه تداوم خواهد داشت. این حرکت مقدس و مبارک ثمره خون هزاران شهید پاک­باز و مجاهدت یاران پیشکسوت است که باید از آن پاسداری و صیانت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نقش مؤثر سپاه پاسداران در گام دوم انقلاب، افزود: گام دوم انقلاب اسلامی به اراده­‌ پاسداران پیوند خورده است و قطعاً با حضور خود در عرصه­‌های مختلف، پرچمدار حرکت پیروزمند انقلاب اسلامی در میدان‌­های عزت و شرف خواهند بود.

این مسئول خاطر نشان کرد: پاسداران در گام دوم انقلاب باید همچون گذشته پیش‌­روندگی و پیش‌­برندگی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

یوسفعلی­‌زاده تأکید کرد: پاسداران باید همواره برای دفاع همه جانبه در برابر تهاجم نظامی دشمن، هوای نفس و خواسته­‌های شیطانی و مقابله با توطئه­‌های نفوذی‌­ها آماده باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش پیوند بین امام جامعه اسلامی و امت را ضروری دانست و ابراز داشت: جامعه‌­ای که فاقد بصیرت باشد و امام را تنها بگذارد اهل تفرقه، تشدد و تمایلاتی است که مانع وحدت و اتحاد آن جامعه می‌شود.

یوسفعلی­‌زاده بیان داشت: جامعه‌­ای می­‌تواند موفقیت­‌ و پیروزی­‌های چشمگیری را رقم بزند که بین امام و امت پیوندی ناگسستنی و مستحکم باشد. این منطق تا هر زمان ادامه پیدا کند امت حزب الله پیروز خواهد بود.

وی در پایان گفت: پاسداران باید با ثبات قدم و ایستادگی و مقاومت خود از کوه استوارتر و محکمتر باشند. منطق پاسداران، آمادگی برای ایثار جان و ادای تکلیف، بوده، هست و خواهد بود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها