مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

شهید «محمدرضا رحمانی» از خلبانان مجرب تبریز بود/ شهادت لایق شایسته‌ترین انسان‌هاست

«سردار اصغر عباسقلیزاده» گفت: شهید رحمانی یکی از خلبانان مجرب پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز است و قطعاً شهادت عنوانی است که لایق شایسته‌ترین انسان‌هاست.
کد خبر: ۳۷۶۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ - 28December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلیزاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با صدور پیامی شهادت امیر سرتیپ دوم خلبان شهید «محمدرضا رحمانی» را تبریک و تسلیت گفت.

در پیام سردار عباسقلیزاده آمده است: «همانا آسمان جایگاه بلندپروازانی است که با دیدگانی بینا امنیت را در فراز زمین به ارمغان می‌‌آورند و در این راستا با پذیرش تمامی خطرات احتمالی با جان و دل لباس مقدس نظامی را بر تن می‌کنند تا حافظ وطن و انقلاب اسلامی باشند.

شهید رحمانی یکی از خلبانان مجرب پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز است و قطعاً شهادت عنوانی است که لایق شایسته‌ترین انسان‌هاست.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده محترم آن شهید والامقام، همرزمان عزیز ایشان در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و پایگاه دوم شکاری تبریز برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

بی‌شک یاد امیر سرتیپ دوم خلبان «شهید محمدرضا رحمانی» از یادها فراموش نمی‌شود و مردم ایران اسلامی به وجود ایشان افتخار خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار