روانچی: هدف اتهامات علیه ایران انحراف افکار عمومی از خشم ملت عراق از آمریکا است

نماینده ایران در سازمان ملل گفت: هدف اتهامات واهی آمریکا علیه ایران، انحراف افکار عمومی از خشم آحاد ملت عراق از کشتار سبعانه اخیر عراقی‌ها و فراتر از آن اشغال ١٧ ساله این کشور توسط آمریکاست که منجر به قتل بیش از 300 هزار نفر از مردم بی‌گناه این کشور شده است.
کد خبر: ۳۷۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ - 01January 2020

روانچی: هدف اتهامات علیه ایران، انحراف افکار عمومی از خشم ملت عراق از آمریکا استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، مجید تخت روانچی نماینده ایران در سازمان ملل اظهار داشت: بسیج مردمی عراق و شاخه‌های آن تحت نظارت دولت قانونی، مشروع، منتخب و دارای حق حاکمیت عراق و قوانین آن عمل می‌کند. این گروه نقش اساسی در مبارزه با گروه تروریستی داعش و شکست دادن آن داشته و امروز اصلی‌ترین ضامن جلوگیری از احیای مجدد این گروه تروریستی است.

همچنین علیرضا میریوسفی سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل در توییتی به نقل از روانچی نوشت: کتائب حزب‌الله و شاخه‌های آن یک گروه تماما عراقی بوده و تحت حمایت دولت قانونی، دموکراتیک و مستقل عراق و مطابق قوانین آن فعالیت می‌کند. [این گروه] نقشی مفید در مبارزه علیه داعش و شکست آن در عراق داشت و اکنون ضامن اصلی علیه احیای آن است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها