پیام تسلیت بسیج جامعه پزشکی لرستان به‌مناسبت شهادت سردار سلیمانی

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان در پی شهادت جانسوز سردار حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۳۷۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵ - 03January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان در پی شهادت جانسوز سردار حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد، متن این پیام به شرح ذیل است:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام و سرباز ولایت و یاور امت، حاج قاسم سلیمانی موجب تاسف و حسرت عمیق شد.

حاج قاسم سلیمانی که از یادگاران دوران دفاع مقدس بود، با اخلاصی کم نظیر و مجاهدت شجاعانه در جبهه های حق علیه باطل به دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم ایران پرداخت و پس از سال‌ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های منطقه، در پی حمله جنایتکارانه تروریسم دولتی امریکایی به یاران شهیدش پیوست. ذرات مطهر خون پاک او جان تازه‌ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهد داد.

این مبارز عاشق و عابد عارف، عمری را در راه اعتلای اسلام عزیز گذراند و خداوند مهربان نیز مزد تلاش چهل ساله اش را شهادت قرار داد.

افتخار بزرگ او این است که به دست شقی ترین و نکبت بار ترین دشمنان خبیث ملت ایران و جهان اسلام، یعنی آمریکای جنایت کار به درجه رفیع شهادت و به آرزوی دیرینه خود رسید.

سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان شهادت این الگوی مجسم اخلاص، شجاعت و انسانیت را به محضر حضرت ولی عصر روحی و ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، یاران و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، بسيجيان سبزپوشان حريم ولايت ، مردم شهید پرور لرستان و عموم هموطنان تبریک و تسلیت می گوئیم. از خداوند متعال برای سردار محبوبمان شهید سلیمانی علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده معزز و بازماندگان او صبر و اجر مسالت داریم.

انشاالله روح بلندش با سرور و سالار شهیدان محشور باد

همه ما آماده ایم جانمان را فدای یک تار موی مولا و مقتدایمان کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار