ظریف:

مردم عراق به «پامپئو»‌ی دلقک و گستاخ پاسخ دادند

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت مردم عراق با حضور گسترده در مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی اخیر در عراق، به ادعا‌های وزیر خارجه آمریکا پاسخ دادند.
کد خبر: ۳۷۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶ - 04January 2020

مردم عراق به «پامپئو»‌ی دلقک و گستاخ پاسخ دادندبه گزارش گروه سیاست خارجی دفاع‎پرس، «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز شنبه با اشاره به تشییع باشکوه پیکر‌های شهدای حمله اخیر آمریکا در عراق، گفت مردم عراق با این حضور به اظهارات «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا پاسخ دادند.

پامپئو ساعاتی بعد از ترور سردار «قاسم سلیمانی» و همراهان او، در توییتر مدعی شده بود که مردم عراق از این ترور خوشحالند و در خیابان‌ها در حال رقص و پایکوبی هستند.

ظریف در واکنش به این اظهارات و با انتشار تصاویری از حضور گسترده مردم عراق در مراسم تشییع پیکر شهدا، در توییتر نوشت: «۲۴ ساعت پیش، آن دلقک گستاخ - که نقاب دیپلمات به چهره دارد - ادعا کرد مردم در شهر‌های عراق در حال پایکوبی هستند.»

وی افزود: «امروز، صد‌ها هزار نفر از برادران و خواهران سرافراز در سرتاسر عراق به او پاسخ دادند. پایان حضور شرارت‌بار ایالات متحده در غرب آسیا آغاز شده است.»

امروز روزنامه «نیویورک‌تایمز» در گزارشی در مورد تشییع پیکر شهدا، نوشت ده‌ها هزار نفر با حضور در این مراسم در بغداد فریاد انتقام‌خواهی سردادند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار