حجت‌الاسلام ذوالنوری:

آمریکایی‌ها در آتشی که خود برافروختند، خواهند سوخت

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها تصور اشتباهی دارند که با ترور سردار سلیمانی پیروز شدند، آرامش از آمریکا گرفته شده و آتشی بپا کردند که خودشان در این آتش خواهند سوخت.
کد خبر: ۳۷۷۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹ - 05January 2020

آمریکایی‌ها در آتشی که خود برافروختند، خواهند سوختبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین «مجتبی ذوالنوری» رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی شب گذشته در جمع نمازگزاران مسجد فاطمی منطقه نیروگاه قم، اظهار داشت: دنیا از رشد انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف متحیر شده است.

وی افزود: سردار سلیمانی با اینکه یک مسئول بود روز گذشته شاهد سیل عظیم عاشقان وی بودیم، چراکه سردار سلیمانی با روحیه انقلابی کار می‌کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور ۴۰ ساله در جبهه‌ها جوابگوی عطش سردار سلیمانی نبود چراکه وی عاشق شهادت بود، مطرح کرد: دشمن به‌دنبال ایجاد خاورمیانه جدید با دو ویژگی نابودی ایران و محور قرار گرفتن رژِیم صهیونیسم بود که مجاهدات سردار سلیمانی تمام این معادلات را بهم زد.

وی با اشاره به اینکه ترامپ با ترور سردار سلیمانی گور خود را کند، خاطرنشان کرد: قطعا آمریکا پاسخ کوبنده‌ای را در مقابل این حادثه دریافت خواهد کرد و باید بداند که این واکنش تنها توسط ایران نخواهد بود.

ذوالنوری افزود: جمهوری اسلامی نه از جنگ استقبال می‌کند و نه جنگی را آغاز می‌کند، ولی اگر شخصی به این خاک دست درازی کند آن دست را خرد خواهد کرد و اجازه نمی‌دهد غرور مردم جمهوری اسلامی لکه‌دار شود.

وی با بیان اینکه برای انتقام عجولانه تصمیم نمی‌گیریم، تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری زمان بزن در رو تمام شده است و هیچ زمانی اجازه نمی‌دهیم خون سردار سلیمانی پایمال شود؛ آمریکا ۳۵ پایگاه نظامی در اطرف جمهوری اسلامی دارد که تمامی آن‌ها زیرپوشش موشک‌های جمهوری اسلامی هستند و ما اصلا اجازه نمی‌دهیم آمریکایی‌ها فرار کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اصلا تحت تاثیر فضاسازی‌های آمریکایی‌ها قرار نمی‌گیریم یادآور شد: آمریکایی‌ها تصور اشتباهی دارند که با ترور سردار سلیمانی پیروز شدند، ولی از دیروز آرامش از آمریکا گرفته شده و آتشی بپا کردند که به حول و قوه الهی خودشان در این آتش خواهند سوخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها