فرمانده سپاه دشتستان:

ضربه زدن به انقلاب اسلامی باعث اقتدار بیشتر انقلاب شده است

سرهنگ «نعمت‌الله غلام‌پور» گفت: شهید شدن جوانان ایران اسلامی در مدت 40 سال گذشته به جای ضربه زدن به انقلاب اسلامی باعث اقتدار بیشتر و اثبات حقانیت انقلاب شده است.
کد خبر: ۳۷۸۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸ - 05January 2020

ضربه زدن به انقلاب اسلامی باعث اقتدار بیشتر انقلاب شده است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «نعمت‌الله غلام‌پور» فرمانده سپاه دشتستان روز یکشنبه در آئین گرامی‌داشت یادبود شهید سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید شدن جوانان ایران اسلامی در مدت 40 سال گذشته به جای ضربه زدن به انقلاب اسلامی باعث اقتدار بیشتر و اثبات حقانیت انقلاب شده است.

فرمانده سپاه دشتستان گفت: آمریکا در هیچ زمانی از دشمنی با انقلاب و ملت ما دست برنداشته اما همواره خداوند با این انقلاب و ملت بوده و روزی که شن‌زارها به امر خداوند روان شدند برای حفظ این انقلاب بوده است.

غلام‌پور افزود: ابن ملت فتنه‌های زیادی را با سربلندی پشت سرگذاشته است، فتنه‌گران در کردستان، سیستان و بلوچستان و خوزستان داعیه تجزیه طلبی سردادند اما این مردم بودند که با بصیرت خود گروهک‌های پلید را شکست دادند.

فرمانده سپاه دشتستان ادامه داد: آمریکایی‌ها که تحریم‌های ظالمانه خود بر علیه ایران را اعمال کردند امروز در اوج ذلت شاهد هستند تلاش آنها به سکوی پیشرفت ملت ایران زیر سایه حمایت ولایت فقیه تبدیل شده است.

غلام‌پور افزود: آنها دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کردند اما امروز ایران در بیش از 30 رشته علمی دنیا حائز رتبه‌ برتراست و طراحی فتنه‌های مختلف از سوی دشمن باعث وحدت و اقتدار بیشتر نظام شد.

وی یادآور شد: رئیس جمهوری آمریکا امروز خود اذعان می‌کند"هر چقدر در عراق هزینه کردیم به نفع قاسم سلیمانی ها تمام شد و امروز باید چراغ خاموش به عراق بیاییم و یک‌ ساعته برگردیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار