انتقام سخت/

واکنش شدید روحانی اهل سنت پاکستان به تهدید ضدایرانی ترامپ

یکی از روحانیون برجسته اهل سنتِ کشور پاکستان تهدید ترامپ علیه مراکز فرهنگی ـ مذهبی ایران را مصداق حمله به جهان اسلام تلقی و به شدت از آن انتقاد کرد.
کد خبر: ۳۷۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ - 07January 2020

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «گلزار احمد نعیمی» روحانی برجسته اهل سنت پاکستان، در پیامی که در توئیتر منتشر کرد، واکنشی شدیدالحن به گزافه‌گویی‌های ضدایرانی ترامپ نشان داد و نوشت: «رئیس جمهوری آمریکا غلط کرده که می‌گوید مراکز فرهنگی ایران را می‌زنیم، اگر این احمق منظورش از این حرف مقامات مذهبی‌اند، پس به یاد داشته باشید این حمله علیه ایران نیست، بلکه حمله به اسلام است، حمله به پاکستان است، این حمله تنها علیه شیعه نیست بلکه حمله به اهل سنت نیز هست. امام رضا (ع) فقط امام شیعه نیست امام ما سنی‌ها نیز هست، ما اهل سنت قربانی کردن خود را بر خاندان نبوت عین عبادت می‌دانیم.‌ ای افرادی که برای شهادت سردار قاسم سلیمانی شادمان هستید، عقل خود را به کار بیندازید. این از خورشید روشن‌تر است که بزرگترین دشمنان اسلام آمریکا و متحدان او هستند.»

حدود ساعت یک بامداد روز جمعه دو خودرو که شهید سلیمانی و «ابو مهدی المهندس» را از فرودگاه بغداد به داخل شهر انتقال می‌دادند؛ مورد اصابت حمله موشکی قرار گرفتند و همه سرنشینان که هشت نفر از همراهان و محافظان شهید المهندس و شهید سلیمانی بودند به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار