روایت نقوی از اظهارات وزیر اطلاعات در جلسه کمیسیون امنیت ملی:

تروریست‌ها حتی موفق به انجام یک اقدام ضدامنیتی در ایران نشده‌اند

حجت‌الاسلام علوی گفت: تروریست‌ها حتی موفق به انجام یک اقدام ضدامنیتی در ایران نشده‌اند.
کد خبر: ۳۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵ - 06January 2015

تروریست‌ها حتی موفق به انجام یک اقدام ضدامنیتی در ایران نشده‌اند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، سیدحسین نقویحسینی نماینده سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: در ابتدای جلسه امروز کمیسیون، آقای بروجردی با اشاره به حضور اعضای کمیسیون در آخرین روز رزمایش ارتش جمهوری اسلامی و مشاهده اوج اقتدار و افتخارات نظام جمهوری اسلامی، از برگزارکنندگان این رزمایش تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: بروجردی همچنین با اشاره به حضور کمیسیون در دیدار از دستاوردهای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مشاهده زحمات و تلاشهای آنها، از زحمات سردار خاکپور و نیروهای واحد رزمندگان و حافظان مرزهای غرب و شرق تقدیر و تشکر کرد. بروجردی با اشاره به حوادث تلخ بحرین و ظلمی که امروز به مردم بحرین میرود، تأکید کرد که بازداشت شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق را به شدت محکوم میکنیم.

نقوی همچنین با تاکید بر محکومیت بازداشت شیخ علی سلمان و برخورد خشونتبار با مطالبه مردم بحرین توسط کمیسیون امنیت ملی، تاکید کرد: در ادامه جلسه امروز کمیسیون، آقای علوی وزیر اطلاعات همراه با معاونین و مدیران ارشد این وزارتخانه، میهمان کمیسیون بودند، گزارشی از فعالیتهای خود ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطر نشان کرد: وزیر اطلاعات با اشاره به انواع توطئهها، تهدیدها و اقدامات ضدامنیتی که علیه امنیت کشورمان طراحی میشود به اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت که با لطف خدا و با تکیه بر نیروهای متخصص و متعهد وزارت اطلاعات و امکانات موجود اجازه ندادیم هیچ قدرت، گروه یا معاندی بتواند به امنیت کشورمان لطمهای وارد کند و در آینده هم قاطعانه اعلام میکنیم که امنترین کشور و جامعه خواهیم بود.

وی افزود: علوی در این نشست مطرح شد که رویکرد وزارت اطلاعات این است که اجازه ندهد هیچگونه تهدید یا توطئهای در خارج از مرزها شکل گیرد و هر نوع تهدید امنیتی را در نطفه خفه خواهیم کرد.

"همچنین در این جلسه مطرح شد که گروههای تروریستی سعی میکنند با وارد کردن امکانات انتحاری و انفجاری به ناامنیها دامن بزنند ولی سربازان امامزمان (عج) همه تلاشهای مذکور را کشف و خنثی کردهاند تا امنیت شهروندان حفظ شود. همینطور در این جلسه مطرح شد که نیروهای امنیتی تاکنون به گروهک تروریستی داعش اجازه نداده که حتی یک اقدام ضدامنیتی در کشورمان انجام دهد و در آینده نیز چنین اجازهای به آنها داده نخواهد شد، به ویژه اینکه اهل سنت کشورمان که در طول تاریخ با همگرایی و تعامل کاملاً صمیمانه با شیعیان در کشور، اجازه حضور و فعالیت به گروههای تکفیری و افراطی نخواهند داد و همین امر زمینه فعالیتهای گروههای تروریستی تکفیری و افراطی را از بین برده است."

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها