محمود مقامی؛

«ستار‌ه‌های درخشان» را به روح «سردار دل‌ها» تقدیم کرد

«محمود مقامی» با انتشار تیزری از تازه‌ترین فیلمش به نام «ستاره‌های درخشان» رونمایی کرد. او در دنیای سلبریتی‌ها بیشتر به عنوان هنرمندی شناخته شده است که دغدغه‌ی دفاع مقدس و زنده نگه داشتن فرهنگ مقاومت را در سر دارد.
کد خبر: ۳۷۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۰ - 18January 2020

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، تاریخ دفاع مقدس سرشار از درس‌هاست. درس‌های زندگی برای نسل‌هایی که آن روزها را دیدند و نیزنسل‌هایی که آن روزها را درک نکردند و حتی سده‌ها بعد قرار است به دنیا بیایند. باری آن برهه از تاریخ پُرافتخار کشورمان بهترین دستمایه‌ی فرهنگی می‌تواند باشد برای تولید آثار تاریخی و ارزشمند در قالب هنرهای دراماتیک از جمله سینما.

«محمود مقامی» بازیگر خوش نام قدیمی که چند سالی است پا به عرصه‌ی کارگردانی نیز گذاشته است در صفحه ی مجازی خودش با انتشار تیزری از تازه‌ترین فیلمش به نام «ستاره های درخشان» رونمایی کرد.

مقامی در دنیای سلبریتی‌ها بیشتر به عنوان هنرمندی شناخته شده است که دغدغه‌ی دفاع مقدس و زنده نگه داشتن فرهنگ مقاومت را در سر دارد. این هنرمند ارزنده‌ی کشورمان از سال گذشته مشغول پیش تولید این اثر است که متاسفانه بنا به دلایل مالی این پروژه مدتی متوقف بود و حالا پس ازچند ماه بی خبری، تیزر این فیلم منتشر می شود. در این فیلم سینمایی با مضمون دفاع مقدس، محمود مقامی، بهزاد رحیم خانی، سولمازحصاری، سیروس کهوری نژاد و... همبازی هستند. فرهاد و حامد پاک‌نیا در قالب موسسه ی فرهنگی هنری افلاک خرم نیز تهیه کنندگی این اثر سینمایی را بر عهده دارند.

این اثر درباره‌ی شهدای استان لرستان در سال 65 است. شهدای عملیاتی با عنوان «عملیات حاج عمران» در منطقه ی لرستان که با تقدیم سیصد شهید مانع ازپیشروی صدام و ارتش بعثی به درون خاک پیرانشهر شد. در این عملیات رزمندگان جان برکف لشگر 57 حضرت ابوالفضل علیه السلام سپاه پاسداران توان رزمایشی خود را به جهانیان اثبات نمودند و حتی یک وجب از خاک پاک وطنشان به مزدوران اهریمن بعثی ندادند.

گفتنی است محمود مقامی این اثر را به روح «سردار دلها» شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم کرده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار