لطفی:

رسالت رسانه‌ها در دهه فجر امسال خطیرتر است

قائم مقام شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر اینکه شرایط دهه فجر امسال با توجه به حوادث اخیر فراتر از مناسبت تقویمی است، گفت: رسالت رسانه‌ها نیز در دهه فجر امسال خطیرتر است.
کد خبر: ۳۷۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲ - 15January 2020

رسالت رسانه‌ها در دهه فجر امسال خطیرتر استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور امروز (چهارشنبه) در نشست کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: کاربرد رسانه از واقعیت های انکارناپذیر است. در بحث دعوت، اعلان فراخوان و تهییج افکار عمومی برای حضور هرچه باشکوه‌تر در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، رسانه‌ها نقش اساسی دارند.

وی افزود: حلقه وصل همه امکانات رسانه‌ها هستند. شرایط امسال ما با توجه به شهادت سردار سلیمانی، حمله ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عراق و سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ اوکراین فراتر از مناسبت تقویمی است و این حساسیت باید مد نظر رسانه‌ها باشد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات گفت: دهه فجر یک پدیده منحصر بفرد است چون در هیچ جای دنیا همه مردم به صورت هماهنگ در یک روز جشن بزرگداشت پیروزی انقلاب را طی ۴۰ سال شاهد نیستند. بنابراین به خودی خود این رویداد و بزرگداشت این حماسه قابل ارج نهادن است؛ اما با توجه به حوادث اخیر شرایط امسال حساس‌تر است که این حساسیت وجه تمایز دهه فجر امسال با سال‌های گذشته است.

لطفی بر لزوم هماهنگی بیشتر تمامی نهادها و دستگاه‌های مرتبط برای برگزاری مراسم و نقش آفرینی رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: رسالت رسانه‌ها با توجه هتاکی‌های بیشرمانه نظام سلطه در گوشه و کنار کشور امسال خطیرتر است.

در این نشست که برای هماهنگی برنامه‌ها و اظهارنظر اعضای کارگروه ارتباطات و اطلاع‌رسانی بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جهت هرچه بهتر برگزار شدن مراسم دهه فجر و گستردگی ابعاد رسانه‌ای این رویداد تشکیل شده بود، اعضا پیشنهاداتی کلی و جزئی از جمله قدرتمندی رسانه‌های داخلی در فضای مجازی، تشکیل اتاق فکر مشترک رسانه‌ها، ارائه بسته‌های خبری برای عرضه در رسانه‌های خارجی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارائه دادند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها