مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز:

ایجاد وحدت جهانی علیه مستکبرین با شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی»

«حجت‌الاسلام محمد انوری» گفت: دشمنان احمقی داریم، زیرا با تصمیم‌های نابخردانه و نابه جا باعث شدند عطر شهادت سردار موجب ایجاد اتحاد ملی و جهانی علیه مستکبرین شود.
کد خبر: ۳۷۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ - 16January 2020

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد انوری» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس تبریز با بیان اینکه سپهبد قاسم سلیمانی قهرمان تمامی ملت‌های آزاده جهان است، اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی چهره بزک شده استکبار جهانی و آمریکا را کنار زد.

وی تاکید کرد: ملاک دینداری دفاع و ایستادن آحاد مردم یک جامعه پای پرچم حق است، شهدا همواره پیشرو و چراغ راهنما در عرصه‌های مختلف هستند و شهادت سردار قاسم سلیمانی نیز این گفته را اثبات می‌کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز به حضور میلیونی جمعیت در مراسم تشییع شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» اشاره و تصریح کرد: دشمنان احمقی داریم، زیرا با تصمیم‌های نابخردانه و نابه جا باعث شدند عطر شهادت سردار موجب ایجاد اتحاد ملی و جهانی علیه مستکبرین شود.

وی اذعان داشت: تبلیغات رسانه‌ها و یا هر اثر مصنوعی دیگر، ملت را به عرصه و خیابان نکشاند، بلکه آنچه که بود از عمق وجود مردم برخاسته بود که نشان از عشق و علاقه به شهدای انقلاب است.

انوری با بیان اینکه دشمنان به بهانه‌های واهی به دنبال انتقام هستند، توضیح داد: آنان دل پری از مراسم تشییع باشکوه سردار سلیمانی دارند و بسیار غصه می‌خورند؛ اما در این راستا باید آگاه و مراقب انتقام دشمنان باشیم، چراکه سرمایه امید در جوانان را ارزان به دست نیاورده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار