کاوه مهدوی:

"پوتین که رئیس جمهوری نیست" تغییرکرد چون حساسیت برانگیز بود

نمایش "پوتین ها..." سه اپیزود دارد و از سه زاویه دید سرنوشت پوتین‌های یک جانباز را نمایش می‌دهد.
کد خبر: ۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹ - 27September 2013

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، کاوه مهدوی با ابراز رضایت از جشنواره تئاتر مقاومت اظهار کرد: نمایشنامهام در ابتدا "پوتین که رئیس جمهوری نیست" نام داشت اما این نام بسیار حساسیت برانگیز بود و عده ای مخالف این نام بودند به تدریج خودم به این نتیجه رسیدم که برای برانگیخته نشدن حساسیتها بهتر است عنوان آن را به "پوتینها ..."تغییر دهم.

وی افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس و تبلیغاتی که در این راستا صورت گرفته فضایی فراهم شده که تماشاگران تئاتر به صورت خودجوش جذب آثار می شوند.  چاپ نمایشنامه های دفاع مقدس در این ایام میتواند منبعی از این آثار برای دیگر ایام سال باشد. تلاشهایی صورت گرفته تا نمایشنامه "پوتین ها..." در این ایام چاپ شود.

مهدوی تصریح کرد: نمایش "پوتین ها..." سه اپیزود دارد و از سه زاویه دید سرنوشت پوتینهای یک جانباز را نمایش میدهد. این نمایش داستان پدری است که در جنگ تحمیلی  پای خود را از دست داده است. دلیل از دست دادن پایش این بوده که فردی شبانه پوتین های او را دزدیده و به دلیل بی پوتینی پایش روی پوکه داغ می رود و عفونت می کند و .... حالا پس از گذشت سال ها وی در مورد از دست دادن پایش با فرزندانش صحبت می کند. موازی با این داستان داستان دزد پوتین ها نیز روایت می شود...

وی خاطرنشان کرد: در تاریخ2 مهرماه دو اجرا در تالار قشقایی خواهیم داشت. امیدوارم در آینده طوری برنامه ریزی شود که کمکهای مالی زودتراز جشنواره  به دست گروهها برسد تا آثار با کیفیت بهتری در جشنواره ارائه شوند.
 

نظر شما
پربیننده ها