حجت‌الاسلام رحیمیان در همایش غزه؛ نماد مقاومت:

امام خمینی موضوع فلسطین را به مساله جهان اسلام تبدیل کردند/ قدرت نرم آمریکا در حال افول است

رئیس هیات امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: امام خمینی (ره) از آغاز نهضت انقلاب اسلامی مبارزه با آمریکا و رژیم ستمشاهی، اسرائیل و دفاع از ملت فلسطین را یکی از اهداف نهضت خود عنوان کردند.
کد خبر: ۳۸۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ - 27January 2020

امام خمینی مساله فلسطین را به مساله جهان اسلام تبدیل کرد/ قدرت نرم آمریکا در حال افول استبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمدحسن رحیمیان» رئیس هیات امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین، امروز (دوشنبه) در دهمین همایش «غزه؛ نماد مقاومت» که در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، با بیان اینکه امام خمینی (ره) از آغاز نهضت انقلاب اسلامی مبارزه با آمریکا و رژیم ستمشاهی، اسرائیل و دفاع از ملت فلسطین را یکی از اهداف نهضت خود عنوان کردند، اظهار داشت: آزادی کامل ملت و سرزمین فلسطین، جزئی از خط امام (ره) و اهداف انقلاب اسلامی بوده است.

وی با مقایسه وضعیت امروز اسرائیل و فلسطین با ۵۵ سال قبل، تصریح کرد: اسرائیل در جنگ اکتبر سال ۷۳ میلادی و در جنگ ژوئن سال ۶۷ میلادی، با یک حمله، ماشین جنگی سه کشور عربی مصر، سوریه و اردن را از کار انداخت؛ اما امروز با آگاهی و مقاومت ملت فلسطین، همین ارتش نمی‌تواند مقابل مقاومت غزه در ۲۲ روز مقاومت کند.

حجت‌الاسلام رحیمیان افزود: امام خمینی (ره) مسئله فلسطین را از مسئله‌ای که صرفاً مربوط به کشور‌های عربی بود، به مسئله جهان اسلام تبدیل کردند.

وی با تأکید بر اینکه امروز اسرائیل در بدترین شرایط و ملت فلسطین در قله مقاومت و اقتدار قرار گرفته‌اند، گفت: این راه، سیر صعودی خود را طی می‌کند. همچنین همان‌گونه که امام خامنه‌ای فرمودند که هر ملتی در هر جای عالم علیه رژیم صهیونیستی قیام کند، ما او را حمایت می‌کنیم، نقش سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» در حمایت از ملت فلسطین آشکار است.

رئیس هیئت امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین خاطرنشان کرد: زنجیره مقاومت امروز در عراق، سوریه، لبنان، یمن، بحرین، افغانستان، پاکستان، قطیف، کشمیر و دیگر مناطق جهان در حال صعود و قدرت نرم آمریکا و غرب در حال افول است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار