معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی خبر داد؛

اجرای ۲ هزار برنامه دهه فجر در آذربایجان‌ غربی

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: به مناسب دهه فجر ۲ هزار برنامه در قالب ۱۱۰ عنوان در سطح این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵ - 28January 2020

اجرای ۲ هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در آذربایجان‌غربیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ «تقی نجمی» معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در ارومیه با تشریح برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: در این دهه دو هزار برنامه در قالب ۱۱۰ عنوان در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به عناوین این برنامه‌ها افزود: اعزام ۴۱ گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم، همایش علمای تشیع و اهل تسنن، برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری جشنواره رهاورد سرزمین نور و برگزاری جشن انقلاب در مهدکودک‌ها از جمله این برنامه‌ها است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی ادامه داد: آذربایجان‌ غربی در سال جاری از ۱۴ استان کشور زائر داشته است و بالغ بر ۳۵۰ هزار نفر از مناطق عملیاتی راهیان نور استان بازدید کرده‌اند.

این مسئول عنوان کرد: آذربایجان‌غربی از جمله استان‌های زائرپذیر و زائرفرست کشور به راهیان نور است و امسال از همه کسانی که به این مناطق سفر کرده بودند ۱۱ هزار مورد دلنوشته‌هایی جمع‌آوری شده که در جشنواره رهاورد سرزمین نور از نفرات برتر صاحبان این دلنوشته‌ها در این جشنواره تجلیل می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی با اشاره به اینکه در اسفند انتخابات مجلس در پیش است، عنوان کرد: حضور مردم در این انتخابات تودهنی محکمی بر دهان دشمنان نظام خواهد بود و حتی دامنه اثرگذاری و قدرت این حضور مردمی از قدرت موشک‌های سپاه بیشتر خواهد بود.

نجمی با اشاره به اینکه دشمن با به شهادت رساندن سردار سلیمانی تصور می‌کرد نقش جمهوری اسلامی در منطقه کمرنگ خواهد شد، عنوان کرد: اما خون سردار سلیمانی جانی دوباره به گروه‌های مقاومت بخشید و عزم محور مقاومت برای مقابله با گروه‌های تروریستی و آمریکا در منطقه بیشتر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار