موسوی معامله قرن را خیانت قرن در حق مردم فلسطین و امت اسلامی خواند

سخنگوی وزارت خارجه ایران معامله قرن را خیانت قرن در حق مردم فلسطین و امت اسلامی خواند و خواستار مقابله دولت‌ها و ملت‌های آزاده منطقه و جهان با این طرح ننگین شد.
کد خبر: ۳۸۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷ - 28January 2020

موسوی معامله قرن را خیانت قرن در حق مردم فلسطین و امت اسلامی خواندبه گزارش گروه سیاست خارجی دفاع‎پرس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران طرح صلح تحمیلی آمریکا موسوم به «معامله قرن» را «خیانت قرن» در حق مردم فلسطین و امت اسلامی توصیف کرد و خواستار مقابله دولت‌ها و ملت‌های آزاده منطقه و جهان با این طرح ننگین شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه سرزمین فلسطین از آن مردم فلسطین است، گفت: رژیم صهیونیستی رژیمی غاصب و اشغالگر است و تنها راه حل بحران فلسطین برگزاری همه پرسی در بین ساکنان اصلی سرزمین فلسطین خواهد بود و اینگونه طرح‌های خباثت آمیز محکوم به شکست است.

موسوی با بیان اینکه از دیدگاه جمهوری اسلامی ایران مسئله فلسطین و قدس شریف مسئله اول جهان اسلام است، افزود: جای تاسف است برخی کشور‌های اسلامی با فراموشی این آرمان که آینده و حیثیت مسلمانان و کشور‌های اسلامی را نشانه رفته است، دشمن را جای دوست نشانده و بیش از ۷۰ سال جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی را عامدانه و یا از روی غفلتی راهبردی به فراموشی می‌سپارند.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با توجه به فوریت و اهمیت مسئله فلسطین و توطئه عظیمی که پشت سر به اصطلاح معامله قرن ضد امت اسلامی نهفته است، آمادگی دارد تا صرفنظر از اختلافات خود با برخی کشور‌های منطقه که بسیاری از این اختلافات بر ساخته غاصبان قدس شریف و معامله گران حیثیت، آبرو و ناموس مسلمانان است، برای وحدت جهان اسلام و به منظور مقابله با توطئه بزرگی که کیان امت اسلامی را به خطر افکنده است در هر سطحی همکاری کند.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار