فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

دهه فجر پاسداشت از خودگذشتگی شهداست

سردار ماشالله جانثار با صدور پیامی ضمن تبریک دهه فجر، این ایام الله را پاس داشت خون‌هایی دانست که برای آزادی و استقلال ایران اسلامی جوشید و امنیت را برای این کشور به ارمغان آورد.
کد خبر: ۳۸۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷ - 01February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «ماشالله جانثار» فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با صدور پیامی دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: انقلاب اسلامی ایران در زمستان بهاری سال 1357 شکستن مرزهای طاغوت به دست مردم دلیر، استوار و مؤمن ایران و به تأسی از رهبری بریده از دنیا و ظواهرش و دست یافته به عرفان بود.

این پیام می افزاید: دهه فجر پاس داشت خون هایی است که برای آزادی و استقلال جوشید و گرامی داشت دلدادگان عاشقی كه با عشق به كلام و پيام امام راحل (ره)، خود را به خط گلوله و آتش زدند تا با خون گلگون خود مهر تأیید بر گرمای امنیت امروز نقطه به نقطه کشور جمهوری اسلامی ایران بزنند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: امسال امید است در شکوفایی چهل و یکمین سالگرد این قیام الله، مردم و مسئولین به یاری خداوند و استعانت از حضرت ولی عصر (عج) و با توجه‌ای توأمان به بیانیه گام دوم انقلاب که در آن رهبر عالیقدر و عظیم الشأن انقلاب اسلامی ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به تبیین و روشنگری راه پایدار انقلاب اسلامی پرداخته است؛ با همدلی و پشت خواهی از عدالت و صداقت و همچنین بصیرت افزایی دینی بر کید و مکر دشمنان فائق آمده و قله های پیشرفت را یکی پس از دیگری درنوردند.

در این پیام خاطر نشان شده است: در سال‌های اخیر دشمنان قسم خورده‌ی این نظام اسلامی از هر حربه‌ای برای به چالش کشیدن و سرکوب کردن فریاد آزادخواهی و ظلم ستیزی ما استفاده کرده‌اند و تمام دنیا اوج ناتوانی و استیصال آن‌ها را در ترور سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی دیدند. ما امیدواریم خون پاک این شهدای مقاومت خط بطلانی بر حضور این تروریسم پروران در منطقه باشد و به پیروزی حق بر باطل ایمانی راسخ داریم.

در پایان این پیام آمده است: فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده شهدای مظلوم مرزبانی و شهدای مقاومت و تمامی مسئولین و همرزمان و ملت غیور و شهیدپرور ایران به ویژه مرزنشینان ولایتمدار استان خراسان رضوی تبریک عرض می‌نمایم. به یاری حق تعالی تا قیام موعود، تبریکات این انقلاب ادامه یابد و خداوند ملت شریف و بزرگ ایران زمین را در پرتو عنایات خود و حجت‌اش بر خلق زمین، مهدی موعود (عج)، از برکات این انقلاب اسلامی بهره‌مند گرداند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها