واعظی:

حضور مردم در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

رئیس دفتر رئیس‌ جمهور گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و از همه مهم‌تر شرکت گسترده مردم در انتخابات مجلس توطئه و فشارهای برنامه‌ریزی شده دشمنان را خنثی می‌کند.
کد خبر: ۳۸۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ - 02February 2020

حضور مردم در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‌کندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور امروز (یکشنبه) پس از حضور در مرقد مطهر امام (ره)  و تجدید میثاق اعضای هیات دولت با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و در جوار مزار شهیدان بهشتی، رجایی، باهنر و شهدای دولت، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۴۱ سال قبل شرایط منطقه شرایط بسیار سختی بود و در آن شرایط با مشی و هدایت حضرت امام (ره) و با مقاومت مردم توانستیم از آن سد عبور کنیم.

وی با اشاره به نقش ارزشمند مردم در روند تحقق موفقیت‌های کشور، حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و از همه مهم‌تر شرکت گسترده مردم در انتخابات مجلس در ۲ اسفند را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: مشارکت خوب مردم در این ۲ رویداد مهم مطمئناً باعث خواهد شد که بتوانیم توطئه و فشارهای برنامه ریزی شده دشمنان را خنثی کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: امروز هم که از نظر مسائل بین‌المللی و فشارهایی که آمریکا بر روی ملت ایران گذاشته است، شرایط سختی داریم، باید به همان مشی ابتدای انقلاب متوسل بشویم و مقاومت کنیم تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

واعظی اظهار داشت: بسیار خوشبین هستم که با مقاومت مردم و برنامه‌ریزی که دولت دارد قطعاً این دهه فجر، یک دهه فجر مبارک خواهد بود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار