فرمانده تروریست‌های آمریکایی «سنتکام» با وزیر دفاع عمان دیدار کرد

فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ارتش تروریست آمریکا (سنتکام) که به عمان سفر کرده است با وزیر دفاع این کشور دیدار کرد.
کد خبر: ۳۸۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶ - 03February 2020

فرمانده تروریست‌های آمریکایی «سنتکام» با وزیر دفاع عمان دیدار کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ژنرال «کنت مکنزی» فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ارتش تروریست آمریکا (سنتکام)، امروز (دوشنبه) با «بدر بن سعود بن حارب البوسعیدی» وزیر دفاع عمان دیدار کرد.

مکنزی در ابتدا درگذشت سلطان قابوس بن سعید را به وزیر دفاع عمان تسلیت گفت و برای «هیثم بن طارق» سلطان جدید عمان آرزوی موفقیت کرد.

به نوشته روزنامه «عمان»، در این دیدار همکاری‌های نظامی بین عمان و آمریکا، راهکار‌های تقویت این همکاری و مسائل مشترک دو کشور بررسی شد.

مکنزی پس از این دیدار از ایفای نقش مهم عمان در مسائل مختلف منطقه قدردانی کرد و تلاش‌های این کشور در راستای ایجاد پل دوستی و همکاری با کشور‌های جهان و نیز همکاری نظامی بین آمریکا و عمان را ستود و بر تمایل کشورش برای استمرار این همکاری‌ها تأکید کرد.

بنا بر این گزارش، فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا «سِنتکام» اجرای تعداد زیادی از عملیات‌های نظامی در کشور‌های منطقه ازجمله سوریه، یمن، عراق و افغانستان را بر عهده دارد. پس از آنکه آمریکا در ۱۹ فروردین، سپاه را در لیست تروریستی خود قرار داد، متقابلاً ایران نیز نیرو‌های آمریکا در منطقه (سنتکام) را تروریستی اعلام کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار