حسن‌بیکی با اشاره به اظهارات ضدایرانی پمپئو:

سیاست فشار حداکثری واشنگتن علیه تهران همراه با دروغ حداکثری است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد سیاست فشار حداکثری ایالات متحده علیه ایران همراه با دروغ حداکثری بوده و محکوم به شکست است.
کد خبر: ۳۸۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ - 04February 2020

سیاست فشار حداکثری واشنگتن علیه تهران همراه با دروغ حداکثری استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس،  «ابوالفضل حسن‌بیکی» در گفت‌وگویی با اشاره به اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه ایالات متحده، اظهار داشت: آمریکایی‌ها طی چهار دهه گذشته همواره تلاش کرده‌اند ایران اسلامی را تحت تاثیر تحریم‌ها و تهدید‌ها قرار دهند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بر این اساس مشاهده می‌شود که تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه زیادی را علیه مردم کشورمان وضع کرده و تلاش می‌کنند کشور‌های دیگر را در این کارزار با خود همراه کنند.

وی با بیان اینکه سیاست فشار حداکثری ایالات متحده همراه با دروغ حداکثری است، ادامه داد: در واقع آمریکایی‌ها با بهره گیری از رسانه‌ها درصدد ایجاد ایران هراسی هستند و می‌خواهند با این روش به کشور‌های دنیا اعلام کنند که نباید با ایران اسلامی رابطه داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با یادآوری اینکه خروج یکجانبه آمریکا از برجام نشان داد این کشور در اجرای سیاست فشار حداکثری تنها است، تصریح کرد: به نوعی می‌توان اذعان کرد ترامپ و سیاستمداران کاخ سفید در پیش بینی راهبرد خودشان برای مقابله با تهران دچار خطا شده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس باید اذعان کرد طرح صحبت‌هایی مانند ایجاد ائتلاف برای مقابله با ایران صرفا فرار رو به جلو است و نتیجه‌ای نخواهد داشت.

وزیر خارجه آمریکا مدعی است راهبرد ترامپ علیه ایران نتیجه‌بخش بوده و به ایجاد ائتلافی برای اعمال فشار در راستای خاتمه دادن به برنامه موشکی این کشور منجر شده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار