سرهنگ ابراهیمی:

تلاش برای ایجاد امنیت از مهمترین وظایف ناجا است

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌ غربی گفت: تلاش ناجا بر این است که امنیتی را در خور شان و منزلت مردم ایران اسلامی فراهم کنیم.
کد خبر: ۳۸۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸ - 05February 2020

داشتن بصیرت و صبر رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ «علی ابراهیمی» جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌ غربی در مراسم اختتامیه نهمین دوره بصیرت غیرمتمرکز استانی اظهار داشت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر بصیرت‌افزایی در کارکنان نیر‌وهای مسلح، این دوره در سطح مدیران و فرماندهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف برگزاری دوره‌های بصیرت تبدیل قوه‌های بالقوه در پلیس به قوه بالفعل است، افزود: تلاش ما بر این است که امنیتی را در خور شان و منزلت مردم ایران اسلامی فراهم کنیم که از بهترین مردمان دنیا هستند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌ غربی دشمن‌شناسی، اندیشه‌ورزی، جریان‌شناسی و مهمتر از آن بصیرت در حوزه‌های شناختی و معرفتی را از مولفه‌های بصیرت برشمرد و ادامه داد: مفهوم بصيرت در انديشه رهبر معظم انقلاب اسلامی از جايگاه بسيار رفيعی برخوردار است و به معنای آگاهی و بينايی فكری در مواجه با حوادث بيرونی و برخورداری از قوه تحليل درست شرايط، تميز حق و باطل با استفاده از شاخص‌های معتبر است.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بصيرت را در كنار صبر، به عنوان رمز پيروزی انقلاب اسلامی و ضامن حراست از آن در برابر هجمه‌های سخت و نرم دشمنان علی‌الخصوص در دوران فتنه‌های اجتماعی تلقی می‌کنند كه فقدان يكی از اين دو می‌تواند موجب سقوط جامعه و تحميل خسارات فراوان شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه بصيرت‌زايی و بصيرت‌افزايی را به طور خاص جزء وظايف خواص جامعه می‌پندارند و بصيرت را معيار تفكيک خواص از عوام سطحی‌‌نگر می‌دانند.

این مسئول گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در نهايت سه شاخص بصيرت، اخلاص و عمل به هنگام و به اندازه را به عنوان سرلوحه عمل تمامی آحاد جامعه انقلابی معرفی می‌كنند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌ غربی عنوان کرد: وظیفه ما خدمت به مردمی است که بهترین مردم دنیا هستند و امیدواریم با بصیرت و هوشیاری مردمی شاهد انتخاباتی پرشور در استان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار