چهارمین مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت زرند برگزار شد

مجمع فصلی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه زرند برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸ - 11January 2015

چهارمین مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت زرند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، چهارمین مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه شهرستان زرند شامگاه شنبه با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، مسئول نمایندگی ولیفقیه در سپاه زرند و پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه این شهرستان برگزار شد.

عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه زرند در این مراسم گفت: رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت مصداق این آیه شریفه هستند که تا پای جان ایستادند و در همه حال تقوای الهی که تنها معیار برتری انسان است، ملاک عمل قرار دادند.

وی افزود: معیار و برتری انسانها سواد، مدرک، درجه و رتبه نیست، بلکه معیار تقوای الهی است و این تنها راه نجات انسانها است.

زمانی در مورد مجمع و اهداف برپایی آن گفت: مجمع پیشکسوتان در سال 85 با هدف رفع مشکلات رفاهی، فرهنگی، تفریحی بازنشستگان تشکیل شد و به دستور مقام معظم رهبری (مدظله)به عنوان کانون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت فعالیت خود را با هدف ایجاد ارتباط معنوی و با راهاندازی کمیتههای مختلف فرهنگی، اجتماعی و معیشتی اقتصادی، ورزشی و رفاهی و... ادامه داد.

وی خاطرنشان کرد: امروز ما وظیفه سنگینی بر عهده داریم به ویژه در جنگ نرم دشمن و همان طور که در دفاع مقدس مردانه ایستادیم امروز هم وظیفه داریم از آرمان و ارزشهای والای اسلامی، انقلاب و ولایتفقیه دفاع کنیم.

وی به پیشکسوتان یادآور شد: هر کدام از شما که با کوله باری از تجربه و تخصص در زمینههای مختلف هستید و در هر زمینهای میتوانید فعالیت کنید، چه به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت، همراهی با کاروانهای راهیان نور، بسیج سازندگی، سرگروههای حلقه صالحین، اردوهای جهادی، اقتصاد مقاومتی.

فرماندار زرند نیز گفت: همه باید از تجربه پیشکسوتان که در دوران دفاع مقدس کسب کردند، استفاده ببریم.

حبیبالله خنجری افزود: اگر توفیقاتی نصیب این کشور و ملت شده حاصل زحمات رزمندگان و فرماندهان در دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها