حجت‌الاسلام ادیانی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

خون سردار سلیمانی باعث پویایی و تحرک بیشتر جبهه مقاومت شده است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: امروز خون سردار سلیمانی باعث پویایی، تحرک و اثرگذاری بیشتر جبهه مقاومت شده است.
کد خبر: ۳۸۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۸ - 07February 2020

خون سردار سلیمانی باعث پویایی و تحرک بیشتر جبهه مقاومت شده استحجت‌الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره شخصیت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی همه وجود خود را برای خداوند خرج کرد و رمز ماندگاری و اثر عمیقی که خون سردار سلیمانی گذاشت، همان رمزی بود که در خون اباعبدالله حسین (ع) بود.

وی ادامه داد: امروز خون سردار سلیمانی باعث پویایی، تحرک و اثرگذاری بیشتر جبهه مقاومت شده است؛ او زندگی خود را وقف اسلام کرد و از کار‌های ریایی و نمایشی پرهیز داشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: سردار سلیمانی هرگز به دنبال دیده شدن نبود و پس از شهادت ایشان، خداوند او را به مردم نمایاند.

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: حاج قاسم با همه وجود، خودش را وقف دفاع از حرم کرد و حقیقتاً عاشق اهل بیت (ع) به ویژه صدیقه اطهر (س) بود. سردار سلیمانی این را به خوبی درک کرد که اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی عین اطاعت از رسول خداست و موجب شادی دل حضرت زهرا (س) می‌شود.

وی همچنین در خصوص انتخاب سردار «اسماعیل قاآنی» به‌عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: پس از شهادت حاج قاسم، سردار قاآنی همچون خورشیدی است که طلوع کرده و نسبت به دیگران با این راه و مکتب، آشناتر است.

حجت‌الاسلام ادیانی افزود: دشمن بداند با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، جوانانی در کشور تربیت یافته‌اند که همچون حاج قاسم هستند. امروز پس از شهادت حاج قاسم نه‌تنها خط مقاومت تضعیف نشده است، بلکه نیروهای مقاومت با انگیزه و انرژی یکی پس از دیگری نقشه‌ها دشمنان را با شکست روبه‌رو می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار