رنجبرزاده با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد؛

تقویت بنیه دفاعی، راه بستن مسیر نفوذ قدرت‌های جهانی برای شکستن اقتدار ایران

عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر ضرورت تقویت بنیه نظامی کشور در جهت استقلال طلبی گفت: تقویت بنیه دفاعی یکی از راه‌های بستن مسیر نفوذ قدرت‌های جهانی برای شکستن اقتدار ایران است.
کد خبر: ۳۸۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ - 09February 2020

تقویت بنیه دفاعی، راه بستن مسیر نفوذ قدرت‌های جهانی برای شکستن اقتدار ایرانبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «اکبر رنجبر زاده» در گفت‌وگویی درباره فرمایشات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی اظهار داشت: امروز آمریکا و بسیاری از قدرت‌های جهانی تلاش شان بر این است تا با بهره گیری از ابزار‌های قدرت نظامی کشور‌های مستقل را تسلیم سیاست‌های خود کنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تقویت بنیه نظامی کشور در جهت استقلال طلبی و وابسته نبودن افزود: یکی از راه‌هایی که جمهوری اسلامی ایران قادر خواهد بود راه نفوذ قدرت‌های جهانی برای شکستن اقتدار ایران را ببندد تقویت بنیه نظامی است، به طور قطع در شرایطی که ایران بتواند به دستاورد‌های نظامی روز دسترسی داشته باشد هر اقدامی از سوی دشمنان با پاسخی شکننده و پشیمان کننده روبرو خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به توانمندی نظامی جمهوری اسلامی ایران اشراف دارد ادامه داد: با این حال جمهوری اسلامی ایران باید تمام تلاش خود را برای در اختیار گرفتن آخرین تکنولوژی‌ها در عرصه نظامی به کار گیرد. در این زمینه چنانچه نیاز به اختصاص بودجه برای تقویت بنیه نظامی باشد باید تصمیمات لازم اتخاذ شود، همچنین هماهنگی و همراهی با کشور‌های همسو از راه‌های مطمئنی است که عرصه را بر نظامیان غربی مسدود کرده و راهی موثر برای جلوگیری از بروز جنگ خواهد بود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به طور قطع کشوری که در موقعیت قدرت قرار داشته باشد احتمال شکل گیری هرگونه اقدام نظامی علیه خود را از سوی سایر قدرت‌ها کاهش می‌دهد که این واقعیتی انکارناپذیر است.

حضرت امام خامنه‌ای فرمانده کل قوا صبح دیروز (شنبه) در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کردند: ما به‌دنبال تهدید هیچ کشور و ملتی نیستیم بلکه به دنبال حفظ امنیت کشور و جلوگیری از تهدید هستیم. ضعیف بودن، دشمن را تشویق به اقدام خواهد کرد و برای آنکه جنگ نشود و برای آنکه تهدید تمام شود، باید قوی شد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار