«مرگ بر آمریکا» شعار اصلی ۴۱ سال مبارزه مردمی علیه استکبار/ ۲۲ بهمن و غیبت «حاج قاسم»

طی ۴۱ سال حمایت مردم ایران از انقلاب اسلامی خود همواره «مرگ برآمریکا» شعار محوری بوده است چراکه مردم ایران طی این سال‌ها آمریکا و سیاست‌های مستکبرانه آن را دشمن درجه اول جمهوری اسلامی ایران می‌دانند.
کد خبر: ۳۸۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ - 11February 2020

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران جلوه‌های منحصربفرد و ویژه‌ای دارد. حضور اقشار مختلف از نسل‌های انقلاب و پس از آن؛ کودکان و نوجوانان، زنان و مردان در این حماسه بی‌نظیر مشهود است.

۲۲ بهمن سالروز انقلاب اسلامی ایران هیچ‌گاه یک حرکت نمادین نبوده است بلکه صحنه نشاط و تراوت رویش‌های انقلاب است. طی ۴۱ سال حمایت مردم ایران از انقلاب اسلامی خود به رهبری امام خمینی (ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، همواره «مرگ برآمریکا» شعار محوری بوده است چراکه مردم ایران طی این سال‌ها آمریکا و سیاست‌های مستکبرانه آن را دشمن درجه اول جمهوری اسلامی ایران بوده است.

«مرگ بر آمریکا» شعار اصلی ۴۱ سال مبارزه مردمی علیه استکبار/ ۲۲ بهمن و غیبت «حاج قاسم»

«خیرالله سعادت آگاه» یک رزمنده و انقلابی دهه اول انقلاب است که طی ۴۱ سال گذشته همواره در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز ۲۲ بهمن در کنار مردم این شعار را تکرار کرده است و معتقد است روز ۲۲ بهمن روز فریاد شعار ضد آمریکایی است.

حالا امروز در سالروز جشن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران جلوه دیگری از دشمنی آمریکا برای مردم ایران روشن شده است. جلوه‌ای که موجب غیبت یک چهره فراملی و محبوب به اسم «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» شد.

سردار سلیمانی امروز غایب بزرگ جشن ۴۱ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است اما مردم امروز و هیچ روزی او را فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار