کدخدایی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن:

شهید قاسم سلیمانی مکتب جدیدی را برای دفاع از منافع مردم در منطقه ایجاد کرد

سخنگوی شورای نگهبان با حضور در مسیر منتهی به میدان آزادی، در چهل و یکمین راهپیمایی 22 بهمن در تهران شرکت کرد.
کد خبر: ۳۸۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ - 11February 2020

بررسی صلاحیت‌ها بر اساس مستندات استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با حضور در مسیر منتهی به میدان آزادی، در چهل و یکمین راهپیمایی 22 بهمن در تهران شرکت کرد.

وی اظهار داشت: ما شهدا و سرداران بزرگواری زیادی را داریم که در جبهه‌های مختلف برای دفاع از منافع ملی ما پیشگام بوده‌اند.

کدخدایی افزود: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس، ایثارگری‌های زیادی را برای دفاع از مرز‌های کشور از خود نشان داد و بعد از آن نیز در راه مقابله با دشمنان اسلام در منطقه، اقدامات فراوانی را انجام داد.

وی با بیان اینکه همان‌گونه که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فراتر از یک انسان عادی بود، گفت: این شهید والامقام یک مکتب و راه جدیدی را برای دفاع از منافع مردم در منطقه ایجاد کرد.

سخنگوی شورای نگهبان با تاکید بر اینکه ما می‌توانیم در مجامع بین‌المللی علیه اقدام تروریستی ارتش آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اقامه دعوی کنیم، گفت: خوشبختانه براساس اخباری که شنیده‌ایم، وزارت امور خارجه اقداماتی را در این زمینه آغاز کرده است.

سخنگوی شورای نگهبان در جمع خبرنگاران در مورد بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بررسی صلاحیت‌ها دقیق و بر اساس مستندات بوده است.

وی افزود: هر کسی که دوستدار انقلاب است، دوم اسفند پای صندوق رأی بیاید.

سخنگوی شورای نگهبان در مورد تعداد تأیید صلاحیت‌ها برای رقابت در انتخابات مجلس نیز تصریح کرد: تاکنون در مجموع هفت هزار و 100 نفر صلاحیتشان تأیید شده است که می‌توان گفت بیش از 50 درصد داوطلبان انتخابات تأیید صلاحیت شدند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار