قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور:

پیشرفت در حوزه‌های اقتصادی راه تقویت ایران اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب الله غفوری» گفت: پیشرفت در حوزه‌های اقتصادی راه تقویت ایران اسلامی است و بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی کار دشمن دشمنی است و باید آنقدر قوی شویم که دشمن دست از عداوت و دشمنی بردارد.
کد خبر: ۳۸۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ - 11February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب الله غفوری» قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور پیش از ظهر سه شنبه در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن سمنان با حضور اقشار مختلف مردم ضمن تقدیر از مردم ایران اسلامی و به خصوص استان سمنان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: ملت ما قدردان آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا هستند.

وی افزود: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی باشکوه، اعلام وفاداری به راه نورانی شهیدان اسلام و انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و از این منظر، باید قدردان مردم مان باشیم.

قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد: مردم با حضورشان علاوه بر تداوم راه شهدا که امروز بهترین یادواره‌ها برای آنان محسوب می‌شود، در حقیقت بر حراست از دستاوردهای انقلاب و شهدا نیز تاکید کرده‌اند.

غفوری با بیان اینکه مردم ما دل در گرو انقلاب و نظام دارند، بیان کرد: ایستادگی در برابر دشمنان همان نکته‌ای است که امروز مردم ما با حضور میلیونی شأن در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواستار آن هستند و بر آن تاکید و اصرار دارند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم پیام مهمی به دشمنان داد، افزود: در کنار دشمنان که مخاطب اصلی این حضور پرشور مردم محسوب می‌شوند و باید بدانند که مردم ما با انقلاب عجین هستند، دیگر مخاطب ما دوست داران انقلاب اسلامی در سراسر جهان اند که در در گرو این انقلاب دارند.

قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم دل‌های زیادی را که در جهان، به امید انقلاب اسلامی می تپد را شاد کردند.

غفوری در دومین بخش سخنان خود به اقتدار و صلابت ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: پس از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری نتوانسته بود حتی با آمریکا روبرو شود اما اقتدار ایران اسلامی نشان داد که ملت ما تا چه اندازه قوی هستند.

وی با بیان اینکه راه غلبه بر دشمنان و استکبار جهانی و ایادی آنها تقویت ظرفیت‌های درونی کشور است، گفت: به خصوص باید در حوزه اقتصادی کشورمان را قوی کنیم و راه این امر توجه به داخل و به ویژه نسل جوان مستعد و متدین است.

قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور پیشرفت در حوزه‌های اقتصادی را یک راه تقویت ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اشاره کردند، کار دشمن دشمنی است و عداوتش ادامه دارد لذا باید آنقدر قوی شویم که دشمن دست از عداوت و دشمنی بردارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار