«فیصل مقداد» در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در دمشق:

انقلاب اسلامی ایران «مبانی واقعی برای یاری رساندن به ملت‌های مبارز» را بنا کرد

معاون وزیر خارجه سوریه گفت: انقلاب اسلامی ایران مبانی واقعی برای یاری رساندن به ملت‌های مبارز برای دستیابی به آزادی و حاکمیت و استقلال را بنیان نهاد.
کد خبر: ۳۸۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ - 11February 2020
انقلاب اسلامی ایران «یاری رساندن به ملت‌های مبارز» را بنا کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری دولتی سوریه (سانا)، فیصل مقداد معاون وزیر خارجه سوریه که در مراسم گرامیداشت چهل‌ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در دمشق سخنرانی می‌کرد از ایران و سوریه برای ایستادن در کنار سوریه در نبرد علیه تروریسم ستایش کرد.
 
وی گفت: انقلاب اسلامی ایران موازنه را نه فقط در منطقه بلکه در همه جهان تغییر داد و مبانی واقعی را برای یاری رساندن به ملت‌های مبارز برای دستیابی به آزادی و حاکمیت و استقلال بنیان نهاد.
 
معاون وزیر خارجه سوریه افزود: سوریه از نخستین کشور‌هایی بود که پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.
 
مقداد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مبارزه ارتش سوریه با ترویست‌ها تصریح کرد: سوریه به نمایندگی از همه جهان با تروریسم مبارزه می‌کند و پیروزی‌های پیاپی کسب می‌کند تا اینکه به پیروزی نهایی دست یابد.
 
وی بر ادامه مبارزه با ترورست‌ها تاکید کرد و یادآور شد: ارتش سوریه به نبرد خود علیه گروه‌های تروریستی تا بازگرداندن امنیت و ثبات به همه میهن ادامه می‌دهد.
 
انتهای پیام/ 421
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار