امام جمعه بروجرد:

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پایبندی خود به نظام را نشان دادند

حجت‌الاسلام «علی حسینی» گفت: مردم در ۲۲ بهمن نشان دادند که با همه وجود به ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی پایبند هستند.
کد خبر: ۳۸۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ - 14February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: هرچه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، دشمنان این ملت مأیوس‌تر می‌شوند.

خطیب نماز جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم در این روز نشان دادند با همه وجود به ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی پایبند هستند.

حسینی افزود: حصور پرشور مردم  در زیر باران و برف در اغلب استان‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن  نشان از پایبندی آن‌ها به نظام بود و دیدن پدر شهیدی در راهپیمایی بر روی ویلچر و یا حضور نوزاد ۲ روزه در راهپیمایی، نشان از عشق و وفاداری مردم به انقلاب است.

وی در ادامه با اشاره به وصیت‌نامه الهی-سیاسی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: این وصیت‌نامه منشأ درس‌های بزرگی است و هر هفته بخشی از آن در نماز جمعه قرائت خواهد شد.

امام جمعه بروجرد همچنین به کارشکنی‌های ترکیه در سوریه اشاره و عنوان کرد: پیروزی‌های پی در پی مردم سوریه با حمایت ایران علیه نیروهای ضد بشری چشمگیر است. اردوغان هم باید دست از ادعاهای واهی بردارد تا به سرنوشت گروهک‌های تکفیری دچار نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها