امیر جهانشاهی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

آمادگی بیمارستان‌های ارتش برای ارائه خدمات به هموطنان/ غربالگری تمامی سربازان در ورودی پادگان‌ها

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش با اشاره به عزم ارتش برای مقابله با کرونا گفت: بیمارستان‌های ارتش آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند.
کد خبر: ۳۸۶۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۷ - 07March 2020

آمادگی بیمارستان‌های ارتش در جهت ارائه خدمات به شهروندان/ غربالگری تمامی سربازان در ورودی پادگان‌هاامیر سرتیپ «علی جهانشاهی» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه بیمارستان‌های ارتش آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند، اظهار داشت: هم‌اکنون چندین فرد مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش بستری هستند.

وی همچنین در خصوص مشمولانی که در ابتدای اسفندماه پذیرش شدند، گفت: با حضور کادر درمانی در ورودی پادگان‌ها کار غربالگری انجام شد و کسانی که حتی کوچکترین علائم سرماخوردگی را داشتند، قرنطینه شدند.

امیر جهانشاهی عنوان کرد: تمام پیش‌بینی‌ها از لحاظ کیفیت، کمیت و نوع غذا صورت گرفته و با اقداماتی انجام شده تا کنون هیچ‌گونه مورد مثبت کرونا در داخل یگان‌های نیروی زمینی ارتش نداشته‌ایم.

معاون هماهنگ‌کننده نزاجا با بیان اینکه متأسفانه این روزها شایعات زیادی در فضای مجازی دست به دست می‌شود، افزود: هدف دشمن ایجاد جنگ روانی در داخل کشور است.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های ما در یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه نیروی زمینی ارتش، رسیدگی به مراکز آموزشی است و از خانواده‌ها می‌خواهم در این‌خصوص هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.

امیر جهانشاهی گفت: امروز تیم‌های بهداشتی در تمامی پادگان‌های ارتش راه‌اندازی شده است و تمامی سربازان به وسیله تب‌سنج کنترل می‌شوند و اگر کسی کوچکترین نشانه‌ای از بیماری داشته باشد، از سایرین تفکیک می‌شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی خاطرنشان کرد: در هر پادگان یک محل قرنطینه پیش‌بینی شده است و اینکه عنوان می‌شود افراد مشکوک به بیماری و سربازان همگی در کنار یکدیگر هستند، کذب است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار