عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دفاع مقدس سند افتخار و هويت ملی ايران اسلامی است

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی دوران هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع همه‌جانبه در مقابل رژیم بعث عراق و متحدانش را سند افتخار و هویت ملی کشورمان دانست و گفت: همه باید برای حفظ و اشاعه فرهنگ و آموزه‌های این دوران در سطح جامعه و انتقال آن به نسل آینده تلاش کنیم.
کد خبر: ۳۸۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۵ - 03April 2020

///حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، دوران هشت سال دفاع مقدس را سند افتخار و هویت ملی ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: همه باید برای حفظ و اشاعه این فرهنگ در سطح جامعه و انتقال آن به نسل آینده تلاش كنیم.

این مقام مسوول در ادامه با تاکید بر اینکه امنیت امروز کشورمان مرهون ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی است، افزود: در این برهه از زمان که دشمنان از هیچ تلاشی در جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی کشورمان دریغ نمی‌کنند، ضرورت دارد که فرهنگ ایثار، شهادت و روحیه جهادی رزمندگان دوران دفاع مقدس با ابزارهای مختلف فرهنگ و هنر در جامعه ترویج و نهادینه شود تا همواره در بین اذهان زنده بماند.

وی دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی به ویژه ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس را وظیفه ملی و همگانی دانست و گفت: اكنون وظیفه تمام مسوولان اجرایی و آحاد مختلف مردم این است كه ضمن پاسداری هوشیارانه و همه‌جانبه از قداست خون شهیدان، اشاعه‌دهنده دستاوردها و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی و امام راحل باشند.

حجت‌الاسلام سلیمی ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه را مهم‌ترین عامل در جهت خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان عنوان و تصریح کرد: نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس در قالب ارزش‌هایی همچون وحدت، وفاق ملی و تلاش خستگی‌ناپذیر مسوولان و مردم در مقابله با اقدامات ضد ایرانی غربی‌ها، می‌تواند در پیشبرد تحقق اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در قالب جنگ نرم و تهاجم فرهنگی افزود: نهادینه كردن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه، همه مردم به‌ویژه نسل جوان جامعه را از این تهاجمات مصون می‌دارد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با اشاره به فداكاری و سلحشوری رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: رزمندگان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با دست خالی، توكل به خدا و پیروی از ولایت فقیه مقابل دشمنان ایستادند و پیروز شدند؛ لذا باید بپذیریم که امروز هم با بهره‌گیری از فرهنگ و ارزش‌های دوران جنگ تحمیلی می‌توانیم بر تمام مشکلاتی که به واسطه خصومت‌های غربی‌ها برایمان به وجود آمده فائق آییم و پیروز میدان شویم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها