عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

لزوم الگوگیری جوانان از مجاهدت‌های رزمندگان دفاع مقدس در برابر تهدیدهای دشمن

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: امروز جوانان باید با الگوگیری از مجاهدت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس در مقابل تهدیدهای و هجمه‌های رسانه‌ای، فرهنگی، اقتصادی و نظامی دشمن بایستند.
کد خبر: ۳۸۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۶ - 04April 2020

لزوم الگوگیری جوانان از مجاهدت‌های رزمندگان دفاع مقدس در برابر تهدیدات دشمنسیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه دشمنان در جهت تضعیف باورهای مذهبی مردم و به ویژه نسل جوان کشورمان اظهار داشت: مرور وقایع و رخدادهای دوران هشت سال دفاع مقدس موثرترین عامل برای مقابله با تهاجم فرهنگی غربی‌هاست؛ چراکه میهن‌دوستی، دشمن‌شناسی، دشمن‌ستیزی، ایثار، شهامت، ازخودگذشتگی و شهادت‌طلبی فرهنگ و آموزه‌های مهم مبارزه با اقدامات دشمنان است که ریشه در دوران جنگ تحمیلی دارد.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه شهیدان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، فرهنگ‌سازان اصیل جامعه هستند، افزود: شهدا با اهدای خون و جان خود، فرهنگ اصیل جهاد و شهادت را در جامعه نهادینه کردند؛ نسل امروز از طریق خواندن آثار دفاع مقدس با نسل انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند که چگونه از کشور، دین و انقلاب خود در مقابل مجموعه دشمنان غربی، شرقی و ارتجاعی دفاع کردند.

وی در ادامه تبلیغات سوء و نفوذ مخرب به افکار عمومی جهانیان از سوی آمریکا و ایادی آنها را عقیم دانست و گفت: امروز نه‌تنها مسلمانان، بلکه کشورهای اروپایی و کشورهای آزادی‌خواه جهان نسبت به ماهیت و ذات اصلی دولتمردان آمریکایی در جهت تخریب امنیت در منطقه و فرامنطقه آگاه هستند؛ لذا کشوری که صرفا به تحقق اهداف ضد انسانی و اسلامی‌اش فکر و توجه می‌کند و در این مسیر از انجام هیچ جنایتی ابایی ندارد؛ خطرناک‌ترین دشمن جهان اسلام و بشریت است.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه مقاومت تنها راه حل شکست دشمنان و تضعیف قدرت نظام سلطه است، گفت: امروز جوانان با الگوگیری از مجاهدت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس باید در مقابل تهدیدات و هجمه‌های رسانه‌ای، فرهنگی، اقتصادی و نظامی دشمن بایستند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دفاع مقدس الگویی است برای تمام مبارزان و کسانی که در پی آزادی‌خواهی در سراسر جهان به ویژه در منطقه هستند. این الگو باعث شد تا جریان مقاومت از موضوع دفاع مقدس کشورمان درس گرفته و بدانند که اگر بخواهند به اهداف خود برسند راهی جزء مقاومت در برابر زورگویی، فشار و درخواست‌های زیاده‌خواهانه و غیر منطقی وجود ندارد و این امر مهم بر همگان ثابت شده است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها