لاریجانی:

تمام توان دولت و دیگر بخش‌ها برای ریشه‌کنی کرونا به‌کار گرفته شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تمام توان مجموعه‌ها در دولت و دیگر بخش‌ها می‌بایست هماهنگ شده و در خدمت کمک به جلوگیری از شیوع و ریشه‌کنی کرونا در آید و گزارش اقدامات انجام شده به مردم داده شود.
کد خبر: ۳۸۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ - 12March 2020

تمام توان دولت و دیگر بخش‌ها برای ریشه‌کنی کرونا به کار گرفته شود/ لزوم ارائه گزارش به مردمبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار وزرای کشور و بهداشت، ضمن دریافت آخرین گزارش ملی از روند شیوع کرونا و اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با آن، بر هماهنگی کامل و صد درصدی کلیه دستگاه‌ها در فاز جدید مبارزه با این بیماری تأکید کرد.

لاریجانی با اشاره به ضرورت هماهنگی همه دستگاه‌ها در موضوع مقابله و پیشگیری بیماری کرونا اظهار داشت: تمام توان مجموعه‌ها در دولت و دیگر بخش‌ها می‌بایست هماهنگ شده و در خدمت کمک به جلوگیری از شیوع و ریشه‌کنی ا‌ین بیماری در آید و گزارش اقدامات انجام شده به مردم داده شود.

وی بررسی‌های میدانی در استان‌ها و دریافت بهنگام اطلاعات دقیق از نیازمندی‌های مردم و مراکز درمانی را لازمه تصمیم‌گیری هماهنگ در مقابله با کرونا دانست و افزود: تجمیع همه ظرفیت‌های کشور برای ارائه هرچه روان‌تر خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی، نیازمند دو اصل هماهنگی صد درصدی و سرعت عمل در هر دو سطح ملی و استانی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ترمیم و جبران افت شماری از کسب و کار‌ها در کشور به دلیل شیوع کرونا را ضروری دانست و تأکید کرد: حمایت از کسب و کار‌ها در شرایط فعلی باید در ستاد اقتصادی دولت پیگیری شده و تمهیدات ویژه و هدفمندی برای آن اندیشیده شود.

وی همچنین با توجه به احتمال سفر برخی از شهروندان در این ایام از وزرای کشور و بهداشت خواست تا با همکاری صدا و‌سیما هشدار‌های لازم را در این خصوص به مردم ارائه دهند.

همچنین، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور و سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ابتدای این دیدار، گزارش مشروحی از آخرین تحولات در مورد بیماری کرونا و تدابیر انجام شده در سطح کشور به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها