سردار آسودی:

پاسداران اهل قلم باید با فتنه‌گران داخلی و خارجی مقابله کنند

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه گفت: پاسداران اهل قلم با توجه به هجمه‌ای که اکنون متوجه انقلاب اسلامی ایران است، با فتنه‌گران داخلی و خارجی که به دنبال انحراف این انقلاب هستند با استفاده از قلم و فکرشان مقابله کنند.
کد خبر: ۳۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸ - 18January 2015

پاسداران اهل قلم باید با فتنه‌گران داخلی و خارجی مقابله کنند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمدعلی آسودی معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه در آیین اختتامیه دهمین دوره انتخاب کتاب سال سپاه که در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد، گفت: پاسداران اهل قلم در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به مصاف دشمنان قسم خورده انقلاب میروند و با تمام امکانات و وجودشان در این عرصه که نیاز امروز انقلاب اسلامی است، باید به دشمن هجمه کرده و با او مقابله کنند.

وی درباره دهمین دوره انتخاب کتاب سال سپاه گفت: تاکنون سه هزار نفر از پاسدارن اهل قلم شناسایی و ساماندهی شدهاند؛ به نحوی که در این دوره از آیین انتخاب کتاب سال سپاه 302 نفر از پاسداران اهل قلم در هشت گروه آثار خود را ارسال کردند که از بین آثار آنها تعداد 445 عنوان ارسال شد.

سردار آسودی ادامه داد: از مجموع 445 عنوان کتاب ارسالی به دبیرخانه دهمین دوره کتاب سال سپاه 436 عنوان تالیفی و 9 عنوان ترجمهای است.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه با بیان اینکه در دهمین دوره انتخاب کتاب سال سپاه دانشگاههای افسری و جامع امام حسین(ع) بقیةالله(عج) و پژوهشگاه امام صادق(ع) مشارکت داشتند، یادآور شد: دانشگاه امام حسین(ع) بیشترین آثار این دوره از انتخاب کتاب سال سپاه را داوری کرده و بعد از آن دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله با داوری کتابهای پزشکی، و پژوهشگاه امام صادق(ع) با بررسی کتابهای فرهنگی و اعتقادی، دبیرخانه انتخاب کتاب سال سپاه را یاری کردند.

انتهای پیام/ ر.م

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار