پیشرفت ۶۰ درصدی ساختمان‌های اسناد و کتابخانه مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی

ساختمان‌های اسناد و مدارک و کتابخانه تخصصی مرکز فرهنگی دفاع مقدس ۶۰ درصد پیشرفت کار داشته و اسکلت و بتن ریزی سقف‌های این ساختمان‌ها به اتمام رسیده است.
کد خبر: ۳۸۸۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴ - 18March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بازدید و در خصوص میزان پیشرفت ساخت مرکز فرهنگی با معاون امور مهندسی و یادمان‌های اداره حفظ آثار دفاع مقدس استان گفت‌وگو کرد.

بر این اساس فندانسیون ۵۳۰۰ متر زمین مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی کامل شده است که شامل ساختمان‌های اسناد و مدارک دفاع مقدس، کتابخانه تخصصی دفاع مقدس، آمفی تئاتر، نمایشگاه سیار و ثابت و سالن برگزاری کارگاه آموزشی است.

طبق گفته‌ معاون امور یادمان‌ها و مرکز فرهنگی دفاع مقدس، تاکنون ساختمان‌های اسناد و مدارک و کتابخانه تخصصی مرکز فرهنگی دفاع مقدس ۶۰ درصد پیشرفت کار داشته و اسکلت و بتن ریزی سقف‌های این ساختمان‌ها به اتمام رسیده است و پیمانکار در حال اجرای مرحله دیوار چینی پیرامونی و داخلی طبقات و همچنین کرسی چینی و کف سازی طبقه همکف ساختمان اسناد به مساحت حدودی ۸۰۰ متر مربع است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها