به ریاست لاریجانی؛

جلسه آزمایشی مجلس به شکل ارتباط دیجیتال برگزار می‌شود

دومین جلسه آزمایشی مجلس شورای اسلامی به شکل ارتباط دیجیتالی دو سویه با ریاست علی لاریجانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱ - 24March 2020

جلسه آزمایشی مجلس به شکل ارتباط دیجیتال برگزار می‌شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، اسدالله عباسی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری دومین جلسه آزمایشی مجلس شورای اسلامی به شکل ارتباط دیجیتالی دو سویه خبر داد و اظهار داشت: این جلسه به ریاست علی لاریجانی با دو موضوع بررسی شعار سال «جهش تولید» و بررسی آخرین وضعیت پیامدهای شیوع بیماری کرونا در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به برگزاری جلسه آزمایشی نخست مجلس به شکل ارتباط دیجیتال دو سویه در هفته گذشته، گفت: در آن جلسه برخی اشکالات مشخص و مقرر شد پس از رفع اشکالات، جلسه دوم آزمایشی نیز برگزار شود، زیرا موضوع مهم قانون گذاری از این طریق مطرح است و ما نمی‌توانیم ریسک کنیم.

وی افزود: نرم افزاری که برای ایجاد ارتباط دیجیتال دو سویه از آن استفاده می‌کنیم نخستین بار در کشورمان طراحی شده است.

عباسی گفت: اشکالات جلسه آزمایشی نخست را رفع کرده‌ایم و اگر در جلسه آزمایشی امروز تا هشتاد نود درصد ارتباط دیجیتالی دو سویه با نمایندگان مجلس در حوزه‌های انتخابیه شأن به درستی برقرار شود، برای برگزاری نخستین جلسه رسمی و علنی مجلس از این طریق در هفته آینده یا پس از تعطیلات نوروز آماده می‌شویم.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس افزود: اما اگر باز هم اشکالات احتمالی در جلسه امروز وجود داشته باشد، جلسات آزمایشی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها