به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار؛

پاسداران، همواره در خط مقدم جهاد بوده و هستند

امروز، در شرایط کنونی و در حالی که شیوع ویروس کرونا، جهان و بالاخص کشور عزیز ما را به اوضاع اضطراری کشانده است، همین پاسداران صلح هستند که این بار در خط مقدم جهاد حضور دارند.
کد خبر: ۳۸۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ - 28March 2020

پاسداران، همواره در خط مقدم جهاد بوده و هستندگروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس: امروز میلاد با سعادت امام و مولای مهربانی، فرزند شیر خدا و سالار شهیدان، امام حسین ابن علی علیه السلام است. مردی که نماد تزکیه و عدالت و رشادت است. مردی که هرگز حتی در میدان جنگ و نبرد و شهادت از خط عدالت عدول نکرد.
امام حسین علیه السلام برای ابد و ابدیت سمبل آزادی و آزادگی است. مردی که روز میلادش را در تقویم ملی کشورمان به نام روز بزرگداشت مقام پاسدار و پاسداران نامگذاری شده است.

پاسدارانی که به حق پیروان راه امامشان هستند. پاسدارانی که در طول دهه‌های قبل اثبات کردند احقاق حق و دفاع از مرزهای کشور و حفظ حریم و حرمت های داخلی میهنمان اولیت حتی زندگی شخصیشان بوده و هست و خواهد بود. پاسدارانی که سلاح به دست همیشه در مرزها زیر سایه ی پرچم کشورمان آماده به خدمت هستند. پاسدارانی که چه در زمان جنگ و دفاع مقدس جان بر کف بودند و چه در زمان صلح در مبارزه با اشرار مرزی مقدرانه ایستادند و حریم کشور را پاسداشتند. و امروز روز بزرگداشت مقام این پاسداران بزرگوار است. این پاسداران چه در حوزه‌ی سپاه پاسداران، چه در حوزه‌ی ارتش و چه در حوزه‌ی نیروی انتظامی حافظان صلح و امنیت ملی هستند.

و امروز، در شرایط کنونی و در حالی که شیوع ویروس کرونا، جهان و بالاخص کشور عزیز ما را به اوضاع اضطراری کشانده است، همین پاسداران صلح هستند که این بار در خط مقدم جهاد حضور دارند و این بار با ضدعفونی کردن میادین و معابر و اماکن عمومی در سطح کشور ، در جبهه ی سلامت مجاهدت می ورزند. امروز علاوه بر نیروهای مسلح، پرستاران و پزشکان نیز جزء پاسداران حریم سلامت و مبارزان جبهه‌ی تندرستی هستند و اثبات کردند نیروهای خودجوش مردمی در هر کسوتی که باشند، همیشه در راستای حفظ اهداف ملی دوشادوش نیروهای مسلح آماده‌ی پیکار هستند.

باری امسال روز بزرگداشت مقام پاسدار را می توان به خیل عظیمی از اقشار مردم تبریک گفت. چه آنها که در نیروهای مسلح مشغول خدمت هستند و چه آنها که در سایر کسوت‌ها به حفظ و پاسداشت حریم کشور مشغول به جهاد هستند.

انتهای پیام/۱۰۲

نظر شما
پربیننده ها