چهل‌سالگی سرو/

پیام تبریک شبکه ملی ایثارگران به‌مناسبت روز جانباز

شبکه ملی ایثارگران به‌مناسبت اعیاد شعبانیه، میلاد حضرت ابالفضل العباس و روز جانباز را به جانبازان تبریک گفت.
کد خبر: ۳۸۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ - 28March 2020

پیام تبریک شبکه ملی ایثارگران به‌مناسبت روز جانبازبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شبکه ملی ایثارگران در پیامی به‌مناسبت اعیاد خجسته ماه شعبان و سالروز شهدای زنده (روز جانباز) را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: چه زیباست تقارن آغاز سال 1399 با اعیاد خجسته ماه مبارک شعبان، که متبرک است به سالروز ولادت بزرگان و ستارگان ولایت و امامت و نویدبخش سالی پر از برکت برای مسلمین جهان بویژه مردم عزیز ایران.

۹ فروردین ولادت سالار شهیدان، امام حسین (ع) و روز پاسدار

۱۰ فروردین ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز

۱۱ فروردین ولادت امام زین العابدین (ع)

۱۷ فروردین ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان

۲۱ فروردین ولادت حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه الشریف

و البته نامگذاری سالروز ولادت جانباز دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) به‌عنوان روز جانباز؛ بزرگوارانی که در انواع مختلف مجروحیت از جمله جانبازان نخاعی، قطع عضو، بصیر (نابینا)، شیمیایی، اعصاب و روان و .. سال‌هاست با تحمل رنج و جراحات ناشی از مجروحیت به‌عنوان شهیدان زنده یادآور روزهای سخت مقاومت هستند و برای آبیاری ریشه‌های انقلاب اسلامی و استقلال مردم عزیز ایران ایثارگری کردند، تا امروز بر آن تکیه کنیم و در مقابل هرگونه سختی و طوفان ناملایمات، ایرانی مقاوم و سربلند داشته باشیم.

شبکه ملی ایثارگران اعیاد ماه مبارک شعبان را به حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف ایران و بویژه ایثارگران و جانبازان سرافراز تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزومند سرافرازی و سلامتی ملت شریف ایران و رفع هرگونه دشمنی دشمنان بخصوص ریشه‌کن شدن این بیماری جهانی است.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار