برنامه فرهنگسرای گلستان برای دوری از کرونا در «چاردیواری»

فرهنگسرای گلستان با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان به کمک فعالیت‌های فرهنگی در ایام تعطیلات نوروز و خانه‌نشینی به دلیل شیوع «ویروس کرنا» بسته سرگرمی‌های در منزل را تهیه و بازنشر می‌دهد.
کد خبر: ۳۸۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲ - 28March 2020

برنامه فرهنگسرای گلستان برای دوری از کرونا در «چاردیواری»به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، بسته سرگرمی‌های در منزل با اولویت فضای مجازی از دوم تا ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۹ با عنوان «چاردیواری» تولید و در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

فرهنگسرای گستان با تولید و انتشار محتوای آموزشی بازی‌های آپارتمانی کودکانه و خانوادگی به معرفی الگو‌های جذاب و سرگرمی‌های بانشاط در خانه پرداخته و خانواده‌های ایرانی را تشویق می‌کند تا با استفاده از این بازی‌ها زمانی را که مجبورند به دلیل شیوع ویروس کرنا در منزل بمانند به بهترین شکل سپری کنند.

یکی دیگر از برنامه‌هایی که با اولویت فضای مجازی توسط این مدیریت تدارک دیده شده است، برگزاری جشنواره بازی‌های خانگی برای گروه سنی ۷ تا ۱۵ سال است.

در این جشنواره خانواده‌ها می‌توانند از بازی‌های خانگی خود فیلمبرداری کرده و ارسال کنند تا در فضای مجازی بازنشر داده شود. بازی‌هایی که خلاقانه باشند یا در آن بازی‌های محلی شهر‌های مختلف ایران معرفی شده باشد به طور ویژه داوری می‌شوند.

گفتنی است به نفر اول این مسابقه یک کارت هدیه یک میلیون تومانی، به نفر دوم یک کارت هدیه ۷۰۰ هزارتومانی، به نفر سوم یک کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی و همچنین یک مجموعه کتاب خواندنی و جالب به ۱۰ خانواده بعدی اهدا می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در این جشنواره باید فیلم‌های خود را با زمان بندی ۳ تا ۵ دقیقه ضبط کنند و در انتها با درج مشخصات فردی خود در واتس آپ به شماره ۰۹۰۲۵۸۰۰۳۸۸ یا به نشانی golestan.farhangsara۸@gmail.com تا ۳۱ فرودین ماه ارسال نمایند.


یکی دیگر از فعالیت‌هایی که در زمان شیوع ویروس کرونا و در خانه ماندن می‌تواند اوقات فراغت فرزندان را به خوبی پرکند، ساخت اسباب بازی، وسایل سرگرمی و کاربردی از دورریختنی‌ها است که به افزایش خلاقیت و مهارت افزایی فرزندان کمک می‌کند.

به همین منظور فرهنگسرای گلستان کلیپ‌هایی را تولید کرده است که در آن به آموزش استفاده از دورریختنی‌های منزل و ساخت وسایل مورد نیاز و کاربردی می‌پردازد.


استفاده از هنر عکاسی در این روز‌ها دیگر فعالیتی است که علاوه بر سرگرمی به افزایش سواد بصری ما کمک می‌کند به همین منظور شما می‌توانید از فرزندانتان حین کمک به اعضاء خانواده و همکاری آن‌ها در فعالیت‌هایی همچون آشپزی، نظافت، شستن ظروف، باغبانی و... عکس گرفته و برای ما ارسال کنید.

شما می‌توانید ۳ تا ۵ عکس از فعالیت‌های خود را در واتس آپ به شماره ۰۹۰۲۵۸۰۰۳۸۸ یا به نشانی golestan.farhangsara۸@gmail.com تا ۳۱ فرودین ماه ارسال نمایید و در این مسابقه شرکت کنید.

نفراول این مسابقه یک اسباب بازی ۵۰۰ هزارتومانی، نفر دوم یک اسباب بازی ۳۰۰ هزارتومانی، نفر سوم یک اسباب بازی ۲۰۰ هزارتومانی و پنج نفر بعدی یک اسباب بازی ۱۰۰ هزارتومانی دریافت می‌کنند.

پرتال فرهنگسرای گلستان به نشانی farhangsara.ir و اینستاگرام به نشانی golestan.farhangsara جهت اطلاع از برنامه‌های این مدیریت در نظر گرفته شده است.

انتهای پبام/341

نظر شما
پربیننده ها