خاطره نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها از شهیدسلگی

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بعد از خبر شهادت سردار میرزا محمد سلگی به نقل خاطره‌ای از این شهید بزرگوار پرداخت.
کد خبر: ۳۹۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶ - 02April 2020

خاطره نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها از شهیدسلگیبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‎پرس، حجت‌الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بعد از خبر شهادت سردار میرزا محمد سلگی به نقل خاطره‌ای از این شهید بزرگوار در صفحه اینستاگرام پرداخت.

حجت الاسلام رستمی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: شانزدهم مرداد سال۹۸ در مراسمی که برای تجلیل از «میرزا محمد» برگزار شده بود، سپاسگزار حضور و سرزندگی او بودم و گفتم که «حاج میرزامحمد سلگی هنوز هم در دفاع از انقلاب و حرکت‌بخشی به جبهه نیرو‌های مومن تأثیرگذار و طلایه‌دار است. »

و چنین هم بود. با داشتن جسمی که بار‌ها تا مرز شهادت رفته و خونین برگشته، ریه‌ای که در جنوب شیمیایی شده و پا‌هایی که در غرب جامانده بود؛ پیشقراول دفاع از مکتب و انقلاب و ولایت بود.

فرمانده گردان اباالفضل (ع) علمدار مدافعان عزت و شرف بود.

چهل روز پیش شب دوم اسفند با تقاضایم مراسم یادواره شهدای مسجد مهدیه همدان را ترک کرد و در منزل آیت‌الله موسوی اصفهانی برای آخرین بار زیارتش کردم...

امروز که در میانه کتاب آب هرگز نمی‌میرد بودم از پرکشیدنش خبردار شدم...

اللهم الحقنا بهم وارزقنا مرافقتهم...

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار