تجلیل از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان رازی رشت

سرهنگ «احمد ابراهیمی» با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمانی به‌ویژه پرستاران در مبارزه با کرونا گفت: پرستاران خط مقدم مبارزه با کرونا هستند.
کد خبر: ۳۹۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ - 06April 2020

تجلیل از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان رازی رشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، مسئولان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در مراسمی از پرستاران بیمارستان رازی رشت تجلیل کردند.

در این مراسم که با حضور کادر درمانی بیمارستان رازی رشت، 2 نفر از منتخبان مردم در انتخابات مجلس یازدهم و چند نفر از بازنشستگان سپاه برگزار شد، از 210 پرستار و کادر درمانی بیمارستان رازی رشت با تقدیم هدایایی قدردانی شد.

سرهنگ «احمد ابراهیمی» مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمانی به‌ویژه پرستاران در مبارزه با کرونا گفت: پرستاران خط مقدم مبارزه با کرونا هستند که  باید قدردان  زحمات آنان باشیم.

وی افزود: سپاه از آغاز شیوع کرونا با توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده برای مقابله با این ویروس در کنار کادر درمانی بوده است.

«سید علی آقا زاده دارفساری» منتخب مردم شهرستان «رشت» در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم ضمن تجلیل از پرستاران گفت: همدلی و اتحاد این قشر زحمتکش برای مقابله با کرونا زنجیره‌ای ناگسستنی است.

 «محمدرضا احمدی سنگری» دیگر منتخب مردم رشت در انتخابات مجلس یازدهم هم گفت: تلاش‌های بی وقفه کادر  درمانی در مقابله با کرونا همچون تلاش‌های جهادگران دوران دفاع مقدس، ستودنی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار