دریادار خانزادی:

نداجا دنباله‌رو راه شهیدان سلیمانی، قرنی و صیاد شیرازی است

فرمانده نداجا با بیان اینکه شهدا چراغ راه نیرو‌های مسلح هستند، گفت: شهیدان سلیمانی، قرنی و صیاد شیرازی الگوی راه نیروی دریایی ارتش هستند.
کد خبر: ۳۹۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ - 07April 2020

نیروی دریایی دنباله رو سرداران شهید قرنی، صیاد شیرازی و سلیمانیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع خبرنگاران در بندرعباس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بزرگوار صیاد شیرازی، اظهار داشت: تاریخ انقلاب و امنیت کشور با نام این شهید عجین شده است که جان خویش را در راه دفاع از امنیت و تمامیت ارضی این مرز و بوم فدا کرد و منافقان کوردل، این سرباز وطن را در چنین ایامی به شهادت رساندند.

وی افزود: اگر نگاهی به تاریخ دفاع و امنیت کشور بیاندازیم، می‌بینیم که هر ۲۰ سال یک سپهبد بزرگ را تقدیم امنیت و دفاع از کیان مملکت عزیزمان کردیم، اما با رفتن هر شهید، راه او با صلابت‌تر از گذشته ادامه یافته است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن تجلیل از یاد و خاطره شهید سپهبد قرنی خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی و شهید سپهبد سلیمانی نیز هر کدام به فاصله ۲۰ سال، جان خودشان را در راه امنیت کشور و دفاع از کیان ایران اسلامی فدا کردند و این روز‌ها کشورمان به وجود چنین دلاورانی می‌بالد.

دریادار خانزادی اضافه کرد: شهدا چراغ راه نیرو‌های مسلح هستند که تبعیت از ولایت و حرکت در کنار مردم را به ما آموخته‌اند و رمز پیروزی ملت ایران نیز پرورش چنین گوهر‌های با ارزشی در دامان خویش است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح اقدامات نیروی دریایی ارتش در مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد: نیروی دریایی ارتش نیز در راستای مقابله با این ویروس در مناطق استقراری خود در سراسر کشور، فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده که شامل بخش‌های درمانی، ضدعفونی و ایجاد نقاهتگاه است.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌های بیمارستانی و زیرساخت‌های درمانی، مشارکت در قرنطینه، ضدعفونی مستمر اماکن و معابر و شهرها، ایجاد مراکز نقاهتگاهی و... گوشه‌ای از اقدامات نیروی دریایی ارتش در کنار مردم برای غلبه بر این بیماری است.

فرمانده نداجا با اشاره به ایجاد نقاهتگاه توسط این نیرو در بندرعباس برای کمک به طی چرخه درمان بیماران کرونایی، تصریح کرد: هر لحظه و به هر شکلی که تدبیر شود، ما در کنار مردم برای مقابله با این بیماری هستیم.

امیر خانزادی به حضور کار نیروی دریایی ارتش در سراسر استان‌های ساحلی برای کمک به مقابله با ویروس منحوس کرونا، اشاره و تصریح کرد: غلبه بر این بیماری با همدلی و مشارکت همه مردم میسر است و ما نیز امکانات بهداشتی، درمانی، تجهیزاتی و انسانی خود را در این زمینه بر پایه تدابیر صورت گرفته، به میدان آورده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ایجاد نقاهتگاه‌ها در مناطق مختلف کشور با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی هر استان صورت گرفته است تا به روند تکمیل درمان بیماران کرونا کمک کرده و مانع از شیوع این بیماری شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار